Ko skaitytojai pasigenda „Kontaktų“ skiltyje?

kontaktai

Užsakydami tekstus interneto puslapiams mūsų klientai beveik niekada neskaičiuoja skyrelio „Kontaktai“. Šis skyrius yra vienas iš svarbiausių visame puslapyje, bet kartu vienas iš skurdžiausių. Tekstų rašytojams čia darbo gal ir ne daug, tačiau yra keletas dalykų, ko skaitytojas nuolatos pasigenda „Kontaktų“ skiltyje.

  1. Darbo laikas. Ar galima skambinti po 18 val.? Įsivaizduokite, kad visą dieną dirbate darbe, kur asmeniniai reikalai netoleruojami. Vienintelis variantas yra susisiekti per pietų pertrauką, kai daugelis įmonių paprastai pietauja, arba po 17.30 valandos, kai daugelis įmonių jau būna užsidarę. Bet ne visos. Kitos dirba ir iki 18 valandos ar net 19 valandos. Kitų įmonių vadovai klientų skambučius priima ir iki 22 valandos mobiliuoju telefonu. Kodėl to neparašius. Vienas vienintelis sakinys pakeistų labai daug: „Jūsų skambučių laukiame nuo 8:00 iki 20:00 mobiliuoju telefonu“.
  2. Orientyrai. Kartais biuras būna įsikūręs atnaujintose įvairių gamyklų pastatuose. Tai automatiškai reiškia, kad bus kažkoks korpusas, kažkoks įėjimas, kuris nematomas iš gatvės. Galite įsidėti net Google Maps, tačiau jis rodys tik pastatą, bet ne konkretų įėjimą. Čia padeda keletas sakinių su orientyrais. Pavyzdžiui, „Įėjimas į mūsų biurą yra iš kiemo pusės, šalia autoserviso ir kavinės. Apačioje reikia paspausti ant domofono numerį 19. Biuras įsikūręs 3 aukšte“.
  3. Vadovas. Tai nėra būtina informacija, tačiau ji yra vieša. Ne visi žiūri Rekvizitų puslapyje įmonės informacinį profilį, todėl kontaktų srityje galima paminėti, kas yra vadovas. Ar duoti jo tiesioginius kontaktus, nusprendžia pats vadovas. Tokia praktika yra taikoma mažose įmonėse, kur vadovas dažniausiai dirba su pardavimais tiesiogiai.
  4. Automobilio parkavimas. Jei į jūsų įmonę klientai užsuka dažnai, greičiausiai jie atvyksta automobiliu. Nepakenks informacija iš karto apie netoliese esančias stovėjimo aikšteles, arba perspėjimas, kad šalia jūsų biuro nėra statymui skirtos vietos, arba ji yra mokama. Jei netoliese yra prekybos centras, paminėkite ir jį. Tai bus ir vienas iš vietos orientyrų, ir priminimas apie nemokamą stovėjimo aikštelę.
  5. Tikslūs kontaktai. Jei įmonė didelė, tikslūs tam tikrų skyrių kontaktai yra būtinybė. Maža įmonė valdoma paprasčiau, tad vienas administratorius gali susidoroti su nedideliu užklausų skaičiumi, tačiau, kai įmonė didelė ir žinoma, reikia kontaktus konkretizuoti. Lankytojas pageidautų matyti atskirai administracijos kontaktus, taip pat atskirai reklamos ar rinkodaros skyriaus kontaktus. Pardavimų skyrius taip pat turėtų skelbtis atskirai, nes visos šios trys grandys yra labai svarbios komunikuojant su įvairiais klientais ir partneriais. Pageidautina pateikti ir skundų kontaktus, kad nepatenkinti klientai nerašytų apie savo problemas visiems iš eilės. Klientų aptarnavimo skyrius turi ne visos įmonės, todėl patartina bent el. pašto adresą skundai@jusuimone.lt.

Lankytojus nervina užklausų formos, tačiau čia jau yra daugiau įpročio reikalas ir dizaino bei UX problema. Dažnas atvejis, kai ir forma ir kontaktai yra pateikiami šalia.

Jei surašytume viską, ką čia paminėjome, „Kontaktų“ puslapis atrodytų ne toks tuščias, kaip dabar yra įprasta matyti. Jei jis ne toks tuščias, tai ir Google atitinkamai jį vertina (geriau). Pasižiūrėkite į savo kontaktų puslapius. Ar juose tikrai nieko netrūksta?

Posted on: 2015/01/26

One thought on “%1$s”

  1. Mano vienas iš darbdavių įsitikinęs, kad daugiausiai pajamų generuoja skundai ir nesklandumai, nes tai yra nuostabi proga klientams įrodyti, jog esi tas, kuris jų bėdoje nepaliks 🙂

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.