info@rasytojas.lt  |   +370 616 25 660  

Įmonės blogai (tinklaraščiai)

Įmonių tinklaraščiai ir straipsniai į žiniasklaidą

Tinklaraščius rašome dar nuo 2007 metų, kai Lietuvoje atsirado pirmieji blogai todėl esame tikri, kad tokia ilgametė patirtis padeda parašyti tikrai kokybiškus įrašus įvairiems korporatyviniams tinklaraščiams.

Užsisakykite straipsnius į įmonės blogą jau dabar!

Tinklaraščius galime rašyti įvairiausiomis temomis:

  • Verslas, verslo vystymas, finansai ir ekonomika;
  • IT technologijos ir mobilieji telefonai;
  • Interneto rinkodara ir SEO;
  • Sveikata ir medicina;
  • Laisvalaikis ir gyvenimo stilius;
  • Ir kitomis.

Straipsniai tinklaraščiams kuo puikiausiai tinka į nišinius el. leidinius ir regioninę žiniasklaidą. Tai kokybiškas turinys, todėl jis nesunkiai platinamas internete ir socialiniuose tinkluose.

Patikėkite savo įmonės blogą mūsų komandai!

Planuojate rašyti įmonės blogą (tinklaraštį), bet nežinote, kaip, kokiomis temomis, taip pat neaišku, KAS jį parašys? Atskleisime visą tiesą, kaip daromi įmonės blogai.

Blogo įrašai ar straipsniai?

Dažnai susiduriame su dilema – kuo skiriasi įmonės tinklaraščio įrašas nuo straipsnio? Ne visos įmonės rašo tinklaraštį, tačiau savo puslapyje publikuoja daug įdomių ir naudingų straipsnių skyrelyje „Naudinga informacija“ arba tiesiog „Straipsniai“. Ar tai ne vienas ir tas pats?

Atsakome: tai labai panašūs kūriniai, tačiau turi šiek tiek skirtumų. Straipsnis yra neutralesnis, išsamesnis, informatyvesnis. Blogo įrašas gali būti neformalus, parašytas su humoru, asmenine nuomone, laisvesniu stiliumi. Taip pat blogo įrašas gali būti ir nuotrauka su paaiškinimu ir video klipas su trumpu pristatymu. Dėl to iš karto reikia numatyti, koks žanras reikalingas ir pagal tai parinkti kūrinio apimtį ir stilistiką.

Įmonės naujienos taip pat gali būti publikuojamos tinklaraštyje, taip pat ir pranešimai spaudai. „Straipsnių“ skyrelyje šiems įmonės komunikacijos kanalams, deja, ne visada atsiranda vietos.

Kas yra įmonės blogas?

Tinklaraštis (dar vadinamas blogu) yra interneto leidinys, kurį leidžia tam tikras asmuo ar įmonė. Tai neformalaus stiliaus, kiek suasmenintas leidinys tam tikromis temomis. Tinklaraštis yra puiki vieta pristatyti savo veiklą, jos užkulisius, paaiškinti tam tikrus naudojimosi produktais ar paslaugomis principus, duoti patarimų pirkėjams ar klientams, taip pat pateikti naujienas klientams, darbuotojams ir žiniasklaidai. Tinklaraštis tinkamas net pardavimams skatinti. Pasirodo siūlymų, kad šis leidinys dar būtų vadinamas ir kitu pavadinimu – įmonės žurnalas*.Profesionaliai sukurtas tinklaraščio dizainas ir tinkamas turinys gali svariai prisidėti prie prekės ženklo populiarinimo ir pardavimų skatinimo, todėl ši informacijos sklaidos priemonė yra tokia populiari užsienyje. Lietuvoje taip pat populiarėja korporatyviniai ir nišiniai tinklaraščiai**.

Tinklaraščio rinkodaros strategijos parengimas

Paanalizavę rinką, parengiame konkrečią interneto rinkodaros strategiją, kaip blogas turėtų prisidėti prie įmonės prekės ženklo populiarinimo ir pardavimų skatinimo.

Tinklaraščio sukūrimas

Korporatyvinis leidinys yra kuriamas naudojantis nemokamomis atvirojo kodo Turinio valdymo sistemomis (TVS) siekiant sumažinti reikalingas investicijas. Šios TVS yra paprastai valdomos, lengvai įdiegiamos ir prižiūrimos. Tinklaraščiams naudojama WordPress turinio valdymo sistema. Dizaino elementai yra sukuriami naudojant įmonės turima grafine medžiaga. Tam tikrais atvejais tinklaraštį padeda sutvarkyti profesionalus programuotojas.

Tinklaraščio turinio parengimas ir publikavimas

Korporatyvinis arba nišinis blogas yra kuriamas ir pildomas tam tikru periodiškumu, rekomenduojamas straipsnių publikavimo dažnis – 4-5 įrašai per mėnesį (1 per savaitę). Kai kuriais atvejais, galima ir dažniau. Rašytojas.lt agentūra pasirūpins tinklaraščio teksto sukūrimu, suderins su užsakovu, tam tikru metu išpublikuos ir parinks tinkamą iliustraciją.

Tinklaraščio informacinis bendradarbiavimas

Lietuvos interneto žiniasklaidos lyderiai nuolatos ieško kokybiško turinio. Susisieksime su didžiausiais naujienų portalais ir pasiūlysime Jūsų nišinio blogo turinį perspausdinti Delfi, 15Min, Balsas, Alfa, Diena ir kituose leidiniuose. Tai padidins tinklaraščio skaitytojų ratą, o tuo pačiu ir jūsų prekinio ženklo žinomumą.

Paaiškinimai.

* Įmonės žurnalas yra tikslesnis pavadinimas tuo atveju, kai tinklaraštis yra rašomas neprisistantant realiais įmonės darbuotojais, vengiant asmeniškumų ir siekiant pateikti kokybišką informaciją, orientuotą į klientus. Jo specifika kiek skirtinga nuo asmeninio blogo, todėl ir siūlytinas kitas oficialesnis pavadinimas – įmonės žurnalas.

**Korporatyvinis blogas/tinklaraštis yra įmonės inicijuojamas interneto leidinys rašantis daugiausiai apie įmonės veiklą, darbuotojus, akcijas, konkursus ir t.t. Nišinis tinklaraštis/blogas yra specifinis tinklaraštis, kuriame įmonės prekės ženklas neakcentuojamas, bet pristatoma pati rinka, prekė ar paslauga, pavyzdžiui neminima konkreti odontologijos klinika, bet pateikiami naudingi straipsniai apie dantų priežiūrą, odontologo patarimai, technologinės naujienos.

Ieškote, kas parašys tinklaraščio straipsnį? Pasitarkime!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.