Patarimai verslui: 1. El. pašto parašas su nuoroda į pardavimų puslapį

parašas

Pradedame naują straipsnių ciklą, kuris, tikimės, išaugs į nuolatinį ir bus publikuojamas 365 dienas per metus. Šioje serijoje pasistengsime pasidalinti trumpais bet konkrečiais patarimais, kurie gali padėti Jūsų verslui, klientų paieškai ar įvaizdžiui.

Patarimas: el. pašto parašą išnaudokite tam tikro puslapio lankomumui skatinti.

Jei šiuo metu vykdoma tam tikra akcija, ar atsirado nauja paslauga, jos reklamai panaudokite savo el. pašto parašą. Tiesiog po visais duomenimis prirašykite sakinį su kaip įmanoma konkretesniu pasiūlymu ir pridėkite nuorodą arba uždėkite ją ant tam tikrų žodžių „plačiau“, „sužinokite daugiau“, „Domina?“ ir t.t.

Užtruksite vos minutę, o naudos gali būti nemažai, ypač, jei atrašote į labai daug laiškų. Toks el. parašo pataisymas gali būti pritaikomas ir centralizuotai visiems įmonės darbuotojams. Tiesa, pasibaigus akcijai nereikėtų pamiršti, kad šią parašo dalį reikia išimti arba pakeisti kita.

Štai pavyzdžiui taip atrodo Outlook parašas, kuriuo Rašytojas.lt reklamuoja vieną iš savo akcijų.

parašas

Pabandykite. Tai nieko nekainuoja, o nauda gali būti milžiniška.

Posted on: 2013/02/08