Patarimai verslui: 17. Įmonės puslapis – svarbesnis informacijos kanalas nei Facebook

Facebookas

FacebookasŠį kartą pateiksime patarimą, kuris tiesiogiai susijęs su visa rinkodaros strategija. Jau kalbėjome apie turinio strategiją, tad čia bus savotiškas tęsinys, ką daryti su tuo sukurtu turiniu.

Patarimas: Padarykite savo puslapį pagrindiniu informacijos šaltiniu, o ne atvirkščiai.

Prieš keletą metų kilusi partizaninio marketingo banga verslui pasakė aiškiai – nereikia turėti jokio puslapio, už jį mokėti tūkstančių litų, nes pakanka informaciją išdėstyti internete naudojantis nemokamais įrankiais. Ši žinia ypač patiko krizės prislėgtam verslui, ypač ta dalis apie virusinės reklamos sėkmę. Nuo čia viskas ir prasidėjo. Užeini į įmonės puslapį, o adresas peradresuojamas į Facebook puslapį. Puiku, Facebooko puslapis yra nereali komunikacijos ir verslo reklamos priemonė, tačiau su akivaizdžiu trūkumu – nepatogi navigacija archyvinei informacijai peržiūrėti. Jei Facebook Notes paskelbėte įmonės naujieną, tai po mėnesio laiko jos nebebus įmanoma paprastai surasti…

Facebook puslapis – informacijos agregatorius, kuris sutalpina iš visų kitų pakampių surinką įmonės informaciją ir paplatina ją tiems keliems šimtams gerbėjų. Viskas. Daugiau jokių galimybių, nebent imiesi mokamos kampanijos tam tikrai aplikacijai populiarinti.

Dabar akivaizdu, kad interneto puslapis turi būti pirminis informacijos šaltinis su glaudžia integracija su socialiniais tinklais Facebook, Twitter, Pinterest, Youtube, Google+, dar kartais Foursquare. Kodėl? Priežastys yra kelios:

  • Lankytojams reikia pastovumo. Jie turi žinoti, kad užėję į www.jusuimone.lt visada ras šviežiausius kontaktus ir visą reikalingą informaciją. Facebook pastovumu nepasižymi…
  • Verslo partneriams reikia rimto informacijos pateikimo būdo. Ne visi verslo partneriai gali pasiekti Facebooke užslėptą informaciją. Socialiniai tinklai yra laikomi vienais iš pagrindinių trukdžių darbe, tad yra nemažai įmonių ir įstaigų, kur socialiniai tinklai blokuojami.
  • Autorinės teisės turi būti Jūsų, o ne sumaišytos su kažkuo kitu. Paskelbėte prezentaciją Facebooke, ją nukopijavo konkurentai. Kaip įrodysite, kad jie pavogė iš jūsų medžiagą?
  • Jūsų puslapis turi būti pagrindiniu ir oficialiu informacijos šaltiniu žiniasklaidai. Facebook paskyra gali būti falsifikuojama, nulaužiama, ja gali pasinaudoti pas atsakingą darbuotoją į svečius užėję asmenys, kol šis atidarinėja svečiams butelį vyno. Socialiniuose tinkluose skelbiama informacija negali būti pradiniu informacijos šaltiniu, tik įmonės valdomas interneto puslapis.

Kaip šį patarimą įgyvendinti? Labai paprastai. Tereikia turėti skyrelį „Įmonės naujienos“ arba „Informacija“, kur būtų publikuojami nedideli straipsniai su įmonės vaizdo klipais, prezentacijomis, PDF dokumentais, statistinė informacija, nuomonė apie tam tikrus visuomenėje vykstančius procesus, straipsniai, komerciniai pasiūlymai ir t.t. Net Twitterio pasisakymai turėtų būti rodomi atskirtame puslapyje. Kai kurios įmonės tokią informaciją skelbia tinklaraštyje, kuris yra laikomas ne tokiu oficialiu leidiniu internete.

Kodėl taip apkrauti savo puslapį? Dėl papildomo lankomumo. Kuo daugiau informacijos bus paskelbta Jūsų įmonės puslapyje, tuo daugiau šansų, kad ateis daugiau lankytojų per Paiešką. Be to interneto puslapis yra puiki priemonė surinkti visą informaciją po vienu stogu, o ne išmėtyti po visą internetą.

Posted on: 2013/04/23

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.