SEO paslaugos
SEO paslaugos nėra tiesioginis mūsų darbas, tačiau mes galime padėti su SEO tekstais, jų optimizavimu paieškos sistemoms ir atgalinių nuorodų rinkimu per SEO straipsnius. Sudomino? Kreipkitės jau dabar!
Apie SEO ir SEO paslaugas Jūs dar to nežinojote!
O jei ir žinojote, greičiausiai būsite pamiršę. Nieko tokio – priminsime. Pradėkime nuo to, kad SEO paslaugos yra nevienalytės – jas teikia skirtingų specialybių profesionalai. Visi jie dirba savo darbą. Tai analitikai, projektų vadovai, programuotojai, dizaineriai, interneto rinkodaros specialistai, tekstų rašytojai ir t.t. Reiktų iš karto skirti du terminus – SEO konsultantas ir SEO specialistas. SEO konsultantas dirba su klientu, jam aiškina, kaip geriau optimizuoti puslapius, kuria linkme toliau vystyti svetainę ir t.t. SEO specialistas gali būti vienas iš jau minėtų darbuotojų, kuris dirba su kliento puslapiais tiesiogiai. Mes taip pat esame SEO specialistai, nes rašome SEO tekstus arba paprastus tekstus interneto puslapiams.
Kas yra SEO?
SEO (Search Engine Optimization) yra esamos arba naujos interneto svetainės pritaikymas pagal paieškos sistemų reikalavimus ir patobulinimas siekiant gauti kuo aukštesnes pozicijas paieškos sistemose. Lietuvoje populiariausia yra Google, todėl SEO specialistai daugiausiai orientuoti į darbą su ja.
SEO niekada nemiršta. Kartais internete pasirodo įvairių nuomonių apie SEO perspektyvas. Viena radikaliausių yra ta, kad SEO mirė. Tai netiesa, be to visiškai nelogiškas teiginys. SEO yra tinklalapio pritaikymas pagal esamų paieškos sistemų reikalavimus. Kol egzistuoja paieškos sistemos, tol yra keliami tam tikri reikalavimai ir SEO profesionalams visada bus keliama užduotis – pritaikyti svetaines pagal naujausius reikalavimus. Dėl to SEO mirti negali, nebent nebeliktų paieškos sistemos (kas mažai tikėtina).
Paieškos sistemų reikalavimai keičiasi nuolatos. Kas 2-3 mėnesiai yra atnaujinamas paieškos algoritmas, tad šie atnaujinimai pakoreguoja kai kurių puslapių turėtas pozicijas. Atnaujinimams suteikiami skambūs vardai – „Kolibris“, „Pingvinas“, „Panda“, „Kofeinas“, dabar naujausias neoficialus pavadinimas yra „Balandis“.
Vidinis SEO vs. Išorinis SEO
Egzistuoja dviejų rūšių SEO – vidinis ir išorinis.
Vidinis SEO:
- Rūpinasi, kad tinklalapio kodas būtų taisyklingas ir atitiktų standartus. Taip pat, kad puslapis užsikrautų greitai, jame nebūtų kodo, stabdančio krovimąsi.
- Dirba su puslapio navigacija tiek vartotojui, tiek paieškos sistemų robotams (Sitemap).
- Užtikrina, kad visi reikalingi puslapio parametrai būtų tvarkingi – MetaTitle, URI, H1, H2 ir t.t., jei reikia naudojama Schema.org ir dar daugybė kitų techninių dalykų, dažnai matomų tik paieškos sistemų robotams, o ne vartotojams.
- Orientuotas į kokybiškus ir gerai sutvarkytus tinklalapio tekstus, kuriuose būtų paminėti reikalingi raktiniai žodžiai.
- Pasirūpina mobiliaja versija.
Išorinis SEO:
- Analizuoja konkurentų pozicijas ir raktinius žodžius.
- Renka atgalines nuorodas į puslapį.
- Rūpinasi turinio strategija ir nemokama reklama (mokama reklama užsiima rinkodaros specialistai, o ne SEO).
Dažnai šios dvi rūšys veiksmų yra atliekamos vienu metu, tačiau kartais ir palaipsniui – pirmiausiai vidinis SEO, o tik tada – išorinis. SEO paslaugos paprastai apima jas abi, nors kartais būna, kad teikiamos tik vidinės SEO paslaugos (puslapių kūrėjai) arba išorinės SEO paslaugos (atgalinių nuorodų rinkimas, straipsnių talpinimas, socialinių tinklų rinkodara ir turinio strategijos).