Facebook

Patarimai verslui: 17. Įmonės puslapis – svarbesnis informacijos kanalas nei Facebook

FacebookasŠį kartą pateiksime patarimą, kuris tiesiogiai susijęs su visa rinkodaros strategija. Jau kalbėjome apie turinio strategiją, tad čia bus savotiškas tęsinys, ką daryti su tuo sukurtu turiniu.

Patarimas: Padarykite savo puslapį pagrindiniu informacijos šaltiniu, o ne atvirkščiai.

Prieš keletą metų kilusi partizaninio marketingo banga verslui pasakė aiškiai – nereikia turėti jokio puslapio, už jį mokėti tūkstančių litų, nes pakanka informaciją išdėstyti internete naudojantis nemokamais įrankiais. Ši žinia ypač patiko krizės prislėgtam verslui, ypač ta dalis apie virusinės reklamos sėkmę. Nuo čia viskas ir prasidėjo. Užeini į įmonės puslapį, o adresas peradresuojamas į Facebook puslapį. Puiku, Facebooko puslapis yra nereali komunikacijos ir verslo reklamos priemonė, tačiau su akivaizdžiu trūkumu – nepatogi navigacija archyvinei informacijai peržiūrėti. Jei Facebook Notes paskelbėte įmonės naujieną, tai po mėnesio laiko jos nebebus įmanoma paprastai surasti…

Facebook puslapis – informacijos agregatorius, kuris sutalpina iš visų kitų pakampių surinką įmonės informaciją ir paplatina ją tiems keliems šimtams gerbėjų. Viskas. Daugiau jokių galimybių, nebent imiesi mokamos kampanijos tam tikrai aplikacijai populiarinti.

Dabar akivaizdu, kad interneto puslapis turi būti pirminis informacijos šaltinis su glaudžia integracija su socialiniais tinklais Facebook, Twitter, Pinterest, Youtube, Google+, dar kartais Foursquare. Kodėl? Priežastys yra kelios:

  • Lankytojams reikia pastovumo. Jie turi žinoti, kad užėję į www.jusuimone.lt visada ras šviežiausius kontaktus ir visą reikalingą informaciją. Facebook pastovumu nepasižymi…
  • Verslo partneriams reikia rimto informacijos pateikimo būdo. Ne visi verslo partneriai gali pasiekti Facebooke užslėptą informaciją. Socialiniai tinklai yra laikomi vienais iš pagrindinių trukdžių darbe, tad yra nemažai įmonių ir įstaigų, kur socialiniai tinklai blokuojami.
  • Autorinės teisės turi būti Jūsų, o ne sumaišytos su kažkuo kitu. Paskelbėte prezentaciją Facebooke, ją nukopijavo konkurentai. Kaip įrodysite, kad jie pavogė iš jūsų medžiagą?
  • Jūsų puslapis turi būti pagrindiniu ir oficialiu informacijos šaltiniu žiniasklaidai. Facebook paskyra gali būti falsifikuojama, nulaužiama, ja gali pasinaudoti pas atsakingą darbuotoją į svečius užėję asmenys, kol šis atidarinėja svečiams butelį vyno. Socialiniuose tinkluose skelbiama informacija negali būti pradiniu informacijos šaltiniu, tik įmonės valdomas interneto puslapis.

Kaip šį patarimą įgyvendinti? Labai paprastai. Tereikia turėti skyrelį „Įmonės naujienos“ arba „Informacija“, kur būtų publikuojami nedideli straipsniai su įmonės vaizdo klipais, prezentacijomis, PDF dokumentais, statistinė informacija, nuomonė apie tam tikrus visuomenėje vykstančius procesus, straipsniai, komerciniai pasiūlymai ir t.t. Net Twitterio pasisakymai turėtų būti rodomi atskirtame puslapyje. Kai kurios įmonės tokią informaciją skelbia tinklaraštyje, kuris yra laikomas ne tokiu oficialiu leidiniu internete.

Kodėl taip apkrauti savo puslapį? Dėl papildomo lankomumo. Kuo daugiau informacijos bus paskelbta Jūsų įmonės puslapyje, tuo daugiau šansų, kad ateis daugiau lankytojų per Paiešką. Be to interneto puslapis yra puiki priemonė surinkti visą informaciją po vienu stogu, o ne išmėtyti po visą internetą.

Patarimai verslui: 9. Facebooko blokelis

facebook boxasFacebookas Lietuvoje yra socialinis tinklas Nr. 1. Dėl to jam ir skiriama tiek daug dėmesio. Google+ dar nėra toks populiarus, o apie Twitter iš viso geriau patylėti… Verslo interneto puslapis paprastai turi tikslą susirinkti lankytojus, o ne išsiųsti juos lauk. Su Facebooko įrankiais šis principas pasikeitė. Dabar lankytojai iš puslapio siunčiami į Facebooką visiškai be jokio širdies skausmo.

Patarimas. Įsidėkite į savo puslapį Facebook puslapio reklamą

Facebook puslapio nauda yra paremta dviem dalykais – kiek daug fanų, draugų, sekėjų turite ir kaokie jie aktyvųs tame puslapyje. Fanų kiekis yra pirmiausias ir svarbiausias iššūkis, tačiau kaip jų susirinkti? Vienas iš būdų yra įsidėti specialią Facebook puslapio reklamą – blokelį į savo puslapį. Blokelis gali būti šiek tiek keičiamas pagal poreikius. Rekomenduojama nerodyti srauto, o tik palikti keletą veidų.

Toks blokelis gali būti dedamas puslapio šone, gana matomoje vietoje. Facebookas yra būdas populiarinti puslapį nuolatos, todėl labai svarbu kažką tame puslapyje veikti. Priešingu atveju nebus didelio fanų įsitraukimo ir susidomėjimo, o pavienės jūsų paskelbtos žinutės paprasčiausiai nepasieks daugumos iš ten „palaikinusių“.

Kai blokelis įdedamas, nereiškia, kad su Facebooku nebereikės dirbti ir fanai plauks ordomis į Jūsų Facebooko puslapį. Kaip ir visur internete, taip ir šioje srityje reikės investuoti laiko, dėmesio ir šiek tiek žinių.

Patarimai verslui: 5. Kaip Facebook puslapio įrašai automatiškai transliuojami Twiter paskyroje

facebook twitterLabai dažnai įmonės susikuria savo socialinių tinklų paskyras ir jų neatnaujina. Tai nėra labai gerai, bet ką daryti, kai atnaujinti užmirštama, ar iš tikrųjų nėra laiko? Įrankių automatiškai siųsti informaciją į Twitter socialinį tinklą yra daug. Vieną jų duoda tiesiog pats Facebookas, kuriam laiko atrandama beveik visada.

Kaip padaryti taip, kad viskas, ką parašome Facebooke automatiškai būtų publikuojama į Twitterį?

Patarimas: Pasinaudokite nemokama Facebook funkcija ir visus savo puslapio atnaujinimus į Twitter siųskite automatiškai.

Jums reikia nueiti šiuo adresu facebook.com/twitter ir pamatysite visus savo valdomus puslapius. Šalia jų – mygtukas „Link to Twitter“. Jį paspaudę būsite nukreipti į Twitter priėjimo prie duomenų autorizavimo aplinką (reikia jau būti prisijungus prie Twitter). Ten reikia paslausti mygtuką „Authorize App“ ir viskas. Nuo šiol viskas, ką rašysite Fcebooke pateks į Twitterį automatiškai.

Kad ir koks patogus šis įrankis bebūtų, labai rekomenduoju kartais užsukti į Twitterį ir parašyti tiesiai ten, kad sekėjai matytų ir „gyvesnių“ atnaujinimų, o ne tik automatiškai transliuojamą informaciją.