moz

Kodėl nevertėtų aklai pasitikėti MOZ.com DA ir PA rodikliais

PR era sėkmingai baigėsi. Netrukus jis niekam nebesimaišys po akimis ir neis mulkinti klientų pasakomis apie stebuklingos vertės atgalines nuorodas iš PR 7 puslapių. Kai vienas rodiklis, šokdinęs visą rinką išnyko, iš karto kyla jau ir kitas. Tai MOZ.com sugalvotas Domain Authority (DA) ir Page Authority (PA). Bet ar jis…
kontaktai

Ko skaitytojai pasigenda „Kontaktų“ skiltyje?

Užsakydami tekstus interneto puslapiams mūsų klientai beveik niekada neskaičiuoja skyrelio „Kontaktai“. Šis skyrius yra vienas iš svarbiausių visame puslapyje, bet kartu vienas iš skurdžiausių. Tekstų rašytojams čia darbo gal ir ne daug, tačiau yra keletas dalykų, ko skaitytojas nuolatos pasigenda „Kontaktų“ skiltyje. Darbo laikas. Ar galima skambinti po 18 val.?…
about.me

Patarimai verslui: 20. Darbuotojų pristatymas su About.me

Kaip pristatyti verslą taip, kad nebūtų įkyru, būtų nuoširdu ir žmogiška? Tokia mintis kamuoja ne vieną rinkodaros vadybininką, atsakingą už savo verslo reklamą internete. Būdų yra nemažai, o vieną iš jų pristatysime išsamiau. Versle dirba žmonės. Tai Jonas, Petras, Inga, Anastasija, John. Jie visi yra asmenybės, laikinai nusprendusios padėti Jūsų…

Patarimai verslui: 19. Apklausa jūsų puslapyje

Ar norėtumėte sužinoti, ką apie jus mano jūsų puslapio lankytojai? Tikriausiai norite. Tai paklauskite jų. Patarimas: Puslapyje įdėkite apklausą su tiksliniais klausimais ir sužinokite lankytojų nuomonę. Apklausos nėra brangu, nes interneto platybėse yra daugybė nemokamų įrankių, kurie laidžia jums susikurti apklausą per keletą vienučių. Vienas jų yra easypolls.net. Štai kokią…
Facebookas

Patarimai verslui: 17. Įmonės puslapis – svarbesnis informacijos kanalas nei Facebook

Šį kartą pateiksime patarimą, kuris tiesiogiai susijęs su visa rinkodaros strategija. Jau kalbėjome apie turinio strategiją, tad čia bus savotiškas tęsinys, ką daryti su tuo sukurtu turiniu. Patarimas: Padarykite savo puslapį pagrindiniu informacijos šaltiniu, o ne atvirkščiai. Prieš keletą metų kilusi partizaninio marketingo banga verslui pasakė aiškiai – nereikia turėti…