įžangos naujienoms ir straipsniams

Patarimai, kaip rašyti: įžanga

Kilus viešai diskusija socialiniuose tinkluose apie įžangos rašymą, norime pasidalinti savo 15 metų kaupta patirtimi. Įžanga - viena svarbiausių teksto dalių, nuo kurios priklauso, ar tekstas bus skaitomas toliau, ar ne. Dėl to jai reikia skirti daugiau dėmesio. 1. Pavadinimas ir įžanga papildo vienas kitą. Tai labai sena taktika -…

Patarimai verslui: 15. Turinio strategija

Lietuvoje turinio kūrimu užsiima žurnalistai, ryšių su visuomene agentūros ir patys verslininkai, kurie supranta turinio internete naudą. Žurnalistai yra be galo išrankūs, tad bet koks „pirstelėjimas“ įmonėje jiems paprastai nėra įdomus. Ryšių su Visuomene agentūros darbas – iš kiekvieno tokio „pirstelėjimo“ padaryti didelį reikalą, ir už tai paimti didelius pinigus.…

Patarimai verslui: 11. Dvi įmonės naujienos versijos

Įmonės naujienos rašomos gana retai. Kartą per mėnesį – idealus variantas, net tokiu atveju per metus paruošiama 12 naujienų. Kaip jas išnaudoti maksimaliai? Patarimas. Įmonių naujienas rašykite 2 versijomis: pirmoji – išplėstinė su iliustracijomis, antroji – pranešimas spaudai. Iš karto paklausite, kam to reikia? Priežasčių yra keletas. Įmonių naujienos versijos…

Patarimai verslui: 3. Parodykite visiems, kaip atrodo Jūsų biuras

Interneto puslapiuose paprastai būna skyrelis, kuriame galima talpinti naujienas, įvairius straipsnius. Tai nebūtinai turi būti įmonės tinklaraštis. Dažnai kyla klausimų, ką ten publikuoti. Pabandykite improvizuoti ir pateikti naudingą, bei įdomią informaciją, kuri gali pritraukti daugiau lankytojų į Jūsų puslapį, negu pagrindinis puslapis. Patarimas: Nufotografuokite savo biurą su darbuotojais ir sudėkite…
įmonės naujienos

Kaip pildyti skyrelį „Įmonės naujienos“

[caption id="attachment_285" align="alignleft" width="346"] Ši iliustracija padaryta su CoolText.com internetiniu įrankiu.[/caption] Dažna įmonė, kurdama savo interneto puslapį, planuoja rašyti įmonės naujienas. Dėl to, sukuriamas skyrelis „Naujienos“. Planai išlieka planais, o šis skyrelis lieka tuščias. Norint jį užpildyti, reikia įdėti nemažai pastangų. Visų pirma – „sugalvoti“ tas naujienas. Norime pasidalinti būdais,…