turinio strategija

Turinio rinkodara Lietuvoje: 3 konkretūs pavyzdžiai

Dažnai kalbame apie turinio rinkodarą, tačiau visos kalbos būna gana abstrakčios: „reikia „kietos“ turinio strategijos“, „turinio rinkodara skatina pardavimus“, „turinys turi sėkmingai parduoti“ ir t.t. Kol kas dar nesame kalbėję apie konkrečius pavyzdžius, kuriuos galima būtų paanalizuoti, iš jų pasimokyti. Šiandien norėtume ištaisyti šią situaciją ir trumpai pristatyti 3 skirtingas turinio rinkodaros kampanijas iš Lietuvos.

Jos nelabai žinomos, tačiau pakankamai įdomios. Jas kuria profesionalai ir mėgėjai. Jos turi daug trūkumų, iš kurių galima mokytis kitiems. Tai nėra vienadienės kampanijos, kurios prasideda ir baigiasi – jos tęsiasi nuolatos jau keletą metų.

SEB bankas

SEB bankas savo turinio rinkodarą vykdo ne tik per pranešimus spaudai apie naujas paslaugas ir pasiekimus, bet ir kuria pakankamai kokybišką turinį savo puslapyje seb.lt/infobankas. Tai savotiškas žurnalas apie finansus ir pinigus, kuris apima kelias sritis – draudimą, pensijas, investicijas, verslo kūrimą ir t.t.

Straipsniuose duodami įvairūs patarimai, pateikiama ekspertų (aišku, SEB banko) nuomonė apie tam tikrus finansinius reiškinius ir žinoma, primenama apie SEB banko paslaugas, kurios tiesiogiai ar netiesiogiai susijusios su ta finansų rūšimi, kuri pristatoma straipsniuose.

Kitas šio „Infobanko“ frontas – Youtube kanalas, kuriame publikuojami aiškinamieji video. Kai kurie jų yra animaciniai, kai kurie – reportažo tipo. Yra net ir dokumentinių filmų, pavyzdžiui 44 minučių trukmės „Rytojus atėjo vakar“. Video filmukuose pasirodo ir žymūs žmonės ir SEB atstovai, iš kurių žymiausi yra Gitanas Nausėda ir Julita Varanauskienė – ekonomistai, dėstytojai, finansų ekspertai.

Sutikite – kažin ar yra daugiau įmonių, kurios galėtų investuoti į tokį ilgą ir profesionaliai susuktą dokumentinį filmą.

SEB bankas gana silpni dirba socialiniuose tinkluose. Jų Facebook kanalas dažniausiai transliuoja nuorodas iš „Infobanko“ arba pranešimus apie techninę profilaktiką. Nors pats bankas yra ne vienos socialinės akcijos dalyvis, apie jas informacijos gana nedaug. Beje, labai retai rasite nuorodas į žiniasklaidą, kur rašoma apie banko veiklą. Nesvarbu, ar kritiškai, ar su patosais… Akivaizdu, kad tai turinio rinkodaros strategijos dalis – skelbti tik savo turinį.

Instagram socialinis tinklas banko reikmėms neišnaudojamas. Tai gali būti pateisinama – banko inicijuojamas turinys retai būna vaizdinis. Jis dažniau tekstinis ir video.

Stokker

Stokker yra statybos įrankių ir technikos pardavėjai ir nuomotojai. Statybininkams šis prekės ženklas yra žinomas, tačiau plačiosios masės gali jo ir nežinoti. Stokker dirba su turinio strategija taip pat dviem frontais – per vaizdo klipus Youtube kanale ir savo puslapyje. Įdomu tai, kad stokker.lt puslapyje yra praktiškai trys skyreliai, kurie „tarnauja“ turinio strategijoms: Straipsniai, Naujienos ir Videoblogas.

stokker

Videoblogas turi surinkęs ir pristato tuos video klipus, kurie yra dedami į Youtube kanalą. Tai labai įvairi vaizdinė medžiaga, kuri yra kuriama kartu su partneriai. Kai kurie video klipai yra gana paprasti, lyg savotiškos prezentacijos be pranešėjo. Kituose filmuojami partnerių atstovai, kurie aiškina apie tam tikrus įrankius, mechanizmus ir technologijas. Taip pat Stokker patys organizuoja įvairius renginius klientams, tad video klipai iš jų yra gana mėgėjiški.

Naujienos – skyrelis apie partnerių naujienas. Kur koks naujas aparatas pristatytas, kokioje parodoje dalyvauta ir t.t.

Straipsniai – edukacinė medžiaga, kurioje pateikiami straipsniai su keliais patarimais.

Visuose skyreliuose pasitaiko ir reklaminių straipsnių, kuriuose pristatomi Stokker organizuojami konkursai, akcijos, nuolaidos.

Su Facebooku Stokker bendrauja gan sunkiai. Dėl to ne vienas partneris savo Facebook žinutėse pažymi Stokker Latvia puslapį.

TEO televizija

TEO televizija yra viena iš populiariausių skaitmeninių televizijų Lietuvoje, tiesiogiai konkuruojanti su Netflix ar Viaplay. Šios televizijos turinio strategija gana paprasta – nuolatiniai straipsniai apie kiną interneto portale 15min.lt.

Štai kaip atrodo jų reklaminė juosta portale:

teo strategija

Tikriausiai esate pastebėję ir daugiau kitų kompanijų remiamų straipsnių. Tai gana įprasta praktika, nes tie straipsniai yra rengiami profesionalų, už juos sumokama kaip už netiesioginę reklamą.

Kaip ir įprasta, nemažai turinio kuriama ir transliuojama TEO Youtube kanalu. Jis paruoštas profesionaliai, tačiau tai ne tik televizijos turinį apžvelgiantys klipai. Tai visų TEO paslaugų apžvalgos.

Įdomu tik kodėl TEO neturi savo firminio leidinio, kuriame būtų dirbama panašiai, kaip Stokker ir SEB? Juk būtent ši kompanija buvo viena iš turinio rinkodaros pradininkų Lietuvoje (kiti pradininkai – „Penki kontinentai“ ir „Omnitel“). Prieš dešimtmetį būtent TEO turėjo nes savo naujienų portalą „Zebra“, kurį vėliau pardavė 15min.lt. Reiškia apie turinio rinkodaros svarbą jie puikiausiai supranta.

Išvados

Pristatėme 3 lietuviškas turinio rinkodaros kampanijas. Nė viena jų nebuvo nominuota „Best internet 2016“ skaitmeninės rinkodaros konkurso apdovanojimams, apie kuriuos visai neseniai rašė spauda. Gal jos neatkreipė organizatorių dėmesio?..

Kokias išvadas galime daryti pasižiūrėję į šių trijų gana skirtingų paslaugų turinio strategijas?

  • Turinio rinkodarą aktyviai taikančios kompanijos yra tarptautinės. Gali būti, kad kai kurios turinio rinkodaros gairės atėjo iš „motininių“ reklamos agentūrų, o ne buvo inicijuotos vietoje.
  • Video turiniui skiriama labai daug dėmesio, tačiau su tekstiniu turiniu jis integruojamas ne itin glaudžiai. Susidaro įspūdis, kad puslapyje skelbiama informacija niekaip nesusijusi su Youtube kanalu.
  • Facebook nėra informacijos kanalas, jis tarnauja tik sklaidai, ir tai ne visada.
  • Turinio strategijos yra pritaikomos tiek verslo segmentui, tiek privačiam vartotojui.
  • Retai dirbama per tam tikrą žmogų, veidą. SEB jų turi daug, tačiau nesusisieja nė su vienu iki galo (pavyzdžiui „Ežio“ turinio rinkodaros kampanijos vaizdo klipuose pasirodo viena ir ta pati mergina, kaičiasi tik personažai, su kuriais ji bendrauja).
  • Kur infografikai ir vaizdinė komunikacija Instagram tinkle? Nėra…

Šios trys turinio rinkodaros kampanijos tikrai nėra pavyzdinės, tačiau gali padėti susigaudyti, kaip padaryti geriau, nei yra dabar. Lietuva turinio rinkodaros srityje žengia pirmuosius žingsnius, nors norėtųsi spartesnių pokyčių.

Komiksų kūrimas – turinio strategijos dalis

Dažnai kalbame apie turinio strategiją, bet dažniausiai turime omenyje straipsnius ir kitus tekstus. Iš tiesų, tekstai gali būti mažuma, nes vaizdo klipai ir nuotraukos ar iliustracijos pasako kur kas daugiau.

Šiandien padarėme eksperimentą. Per 2 valandas (su nedidelėmis pertraukėlėmis) sukūrėme komiksą. Užtruktume ir trumpiau, tačiau naudojomės įrankiu Pixton.com pirmą kartą, tad užtruko šiek tiek laiko, kol radome reikalingas funkcijas. Taigi, siūlytume pasibandyti ne darbo metu, kad paskui su kolegomis būtų galima kartu padaryti komiksą jau darbo metu. Laikas neprailgs, o naudos gali būti kur kas daugiau, nei ta valanda.

Pateikiame pavyzdį:

komiksas apie tekstų rašymą

Kaip matote, galima ir komikse paminėti savo tinklalapio adresą ar pateikti kitokią užuominą apie jūsų įmonę. Tokį komiksą tiesiog būtina platinti savo socialinių tinklų paskyroje ir paprašyti visų kolegų, kad ir jie tą patį padarytų po kelių dienų.

Nieko sudėtingo. Juk visada yra kokių darbinių juokelių ar kuriozinių situacijų, kurias galima pavaizduoti tokiu stilizuotu būdu.

Koks turi būti įmonės turinys

Kai prisistatome, kaip turinio internete kūrėjai, kyla klausimų lavina – „kas tas internetinis turinys?“, „Ką įmonė gali iš viso rašyti?“, „Kam to reikia?“ ir t.t. Norime padėti visiems susigaudyti ir atsakome į keletą svarbių klausimų.

Kam įmonei reikalingas turinys iš viso?

Atsakymas labai paprastas – UŽDIRBTI PINIGŲ!!! Kaip turinys uždirba pinigus? Čia jau kitas klausimas. Iš tiesų būdų yra daug susieti turinį ir pinigus:

  • Turinys – prekės ženklo populiarinimas – didesnis žinomumas, didesnė įmonės vertė, daugiau uždirbama pinigų.
  • Turinys – pardavimų skatinimas – didesnis ir greitesnis uždarbis.
  • Turinys socialiniuose tinkluose – didesnis žinomumas, daugiau pinigų.
  • Turinys – paieška – didesnis lankytojų srautas – daugiau pardavimų.
  • Ir t.t.

Turinys uždirba pinigus, jei viskas daroma protingai, apgalvotai, veiksmai planuojami. Iš chaotiško ir atsitiktinio turinio galite tikėtis chaotiško uždarbio, jei pasiseks…

Koks turinys parduoda?

Parduoda bet koks tiesiogiai ir netiesiogiai. Paprastai turinys yra skirstomas į emocionalų ir racionalų. Emocionalus turinys skirtas sukelti tam tikras emocijas. Jei sukeliama teigiama emocija, troškimas, noras įsigyti, reiškia įmonės produktai ir paslaugos parduodami per emocijas tam tikriems žmonėms. Dažniausiai moterims. Jei pateikiama logiška ir pragmatiška informacija, įtikinanti, kad reikia pirkti būtent šią prekę ar paslaugą, o ne kitą, turinys parduoda taip pat. Dažniausiai vyrams. Nebūsime seksistai ir nesivadovausime stereotipais. Racionalus ir emocinis mąstymas priklauso nuo smegenų pusrutulių veiklos. Tai moksliniai vyrų ir moterų skirtumai.

Kas tai per turinys konkrečiai?

Kalbame vis gana aptakiai – „turinys“, turinio strategija“, „turinio rinkodara“, dar naudojame keletą terminų, kuriuos greičiausiai girdite kone pirmą kartą. Užteks! Pereikime prie konkretumų. Kokį turinį įmonė turi sukurti, kad įgyvendintų savo tikslus? Pabandykime paaiškinti vizualiai.

content-matrix

SmartInsights.com sukurtame infografike parodytos dvi ašys: horizontalioji žymi veiksmą „Susidomėjimas-Pirkimas“ ir vertikalioji žymi turinio pobūdį „Emocinis-Racionalus“.

Šios ašys visą turinį dalina į keturias dalis pagal paskirtį:

  1. Pramoginis turinys, kuris sudomina ir yra emocionalus;
  2. Įkvepiantis turinys, kuris parduoda ir yra taip pat paremtas emocijomis;
  3. Šviečiamasis turinys, kuris sudomina, bet yra racionalus ir logiškas;
  4. Įtikinantis turinys, kuris parduoda, nes yra racionalus ir logiškas.

Pereikime prie kiekvienos rūšies turinio „gabaliukų“. 

Pramoginis turinys yra vienas iš populiariausių Lietuvoje. Jo turime labai daug. Gal neproporcingai daug, tačiau ta proporcija priklauso nuo verslo srities. Jei verslas yra B2C ar C2C, tai šio turinio yra gana nemažai. B2B sektoriuje jo kur kas mažiau.

Virusinis turinys – tai įvairūs virusiniai video ir iliustracijos bei tekstai, kurie lyg ir sklinda natūraliai, lyg ir yra sukurti profesionalų. Pavyzdys – „Vytauto“ vaizdo klipai, kurie rodomi tik Youtube.

Video klipai, kuriuose rodomas prekės ženklas – tai vaizdo reportažai iš TV laidų, kuriuose matoma tam tikros įmonės reklama. Kartais ji labai tiesioginė, kartais – nepastebima, bet padaranti savo. Lietuvoje tokių video klipų nėra daug.

Žaidimai – tam tikri interaktyvūs žaidimai, kuriuose reikia kažką daryti, atlikti kažkokius veiksmus. Lietuvoje tokių labai mažai. Pavyzdys – vieno banko sukurti „Pinigėnai“ – žaidimas apie pinigus vaikams. Elmenhorster sukurtas socialinis žaidimas, kur vartotojai augina vaisius ir spaudžia sultis, jas parduoda ir vysto verslą.

Loterijos ir konkursai – tai įvairaus pobūdžio turinys, kuriame vartotojai turi atlikti tam tikrus veiksmus, kurie populiarina patį turinį arba prekės ženklą. Tokių Lietuvoje pilnas Facebookas, tad čia nesiplėsime.

Ant ribos tarp pramoginio ir įkvepiančio turinio vaizduojamos specialios programėlės (widgets). Lietuvoje šis dalykas yra beveik visiškai nežinomas. Tai įvairios skaičiuoklės, įrankiai internete, mobiliosios programėlės, kurios dar tik pradeda skintis kelią.

****************

Įkvepiantis turinys Lietuvoje – gana retas reiškinys.

Įžymybių atsiliepimai – vis dažniau tam tikros įmonės samdo įžymybes, kad šios interviu spaudoje ar televizijoje paminėtų, kokia gera tai yra paslauga ar prekė.

Forumai – po truputį nykstantis reikalas, tačiau Lietuvoje vis dar veikia.

Recenzijos – vienas iš retesnių lietuviško turinio rūšių, priešinga skundams. Vartotojai pateikia teigiamus atsiliepimus, kurie gali paskatinti pirkti. Deja, lietuviai labiau mėgsta pateikti neigiamus, skatinančius nepirkti…

Ant ribos tarp pramoginio ir šviečiamojo turinio atsidūrė Straipsniai ir Elektroninės knygos. Straipsniai tam tikruose leidiniuose yra vienas populiariausių turinio rūšių Lietuvoje. Elektroninės knygos, kurias kuria įmonės dar gana retos, tačiau jau prasideda ir Lietuvoje ši turinio banga. Beje, Rašytojas.lt taip pat pasižadėjo parašyti el. knygą per 2014 metus.

****************

Edukacinis turinys Lietuvoje jau yra, tačiau vis dar gana vangus.

Infografikai – tai tam tikra statistinė informacija pavaizduota vienoje iliustracijoje. Pavyzdys – LR Ūkio ministerijos infografikai naujai įsteigtoms įmonėms, aiškinantys apie mokesčius, įmonės steigimą ir t.t.

Pranešimai spaudai – Lietuvoje labai populiari turinio forma. Gal net per populiari, nes darosi ir įkyri, tačiau savo tikslą pasiekia – dėmesys iš įvairių leidinių gaunamas. Pavyzdys – VZ.lt pranešimų spaudai skiltis.

Gidai – tai straipsniai ar interaktyvios instrukcijos, kaip išsirinkti tam tikrą prekę ar paslaugą. Lietuvoje tokius gidus ypač mėgsta kurti didžiosios el. parduotuvės, pavyzdžiui, Varle.lt.

Rinkos apžvalgos – Lietuvoje beveik neegzistuojanti turinio rūšis. Turime omenyje viešą informaciją. Lietuvoje rinkos apžvalgas gauna tik labai uždari ratai žmonių, paprastai įmonių klientai, akcininkai, tam tikri darbuotojai.

Ant ribos tarp mokomojo turinio ir įtikinėjimų rodomi demo video ir instrukcijos. Tai natūralu, nes peržiūrėjus aiškinamąjį video, kaip naudotis vienu ar kitu produktu ar paslauga, sekantis logiškas žingsnis yra jį pirkti. Lietuvoje ši turinio rūšis populiarėja, nors daugiau sutinkama interneto versluose.

****************

Įtikinamasis turinys turi aiškų tikslą – galutinai atvesti prie pardavimų. Tai galioja ne tik šimtams el. parduotuvių, bet ir tūkstančiams įmonių, kurioms labiau patinka, kai joms skambina ir teiraujasi. Tikslas gali būti bet koks kontaktas, kurį vadybininkai užbaigs pardavimu.

Produkto/paslaugos aprašymai – tai esminis Lietuvos įmonių interneto puslapių turinys. Gaila, bet ne visiškai masiškas, nes dar yra įmonių, kurios savo produktus ar paslaugas tik išvardina, o ne pateikia išsamius jų aprašymus.

Sėkmės istorijos (case studies) – retas turinys Lietuvoje, nes lietuviai nemėgsta girtis savo sėkme ar kitaip afišuoti savo darbo niuansus.

Interaktyvūs pristatymai – dažnai paaiškina, ką ir kaip reikia daryti. Tai interneto verslui būdingas turinys, kurio Lietuvoje yra itin mažai.

Webinarai – internetu transliuojami seminarai, klausimų atsakymų forma, ar paskaitos tam tikra tema. Populiarėjanti sritis, nors ne masiška, kaip užsienyje.

Sąrašai – itin retas turinys Lietuvoje. Tai tam tikrų viešų daiktų ar paslaugų sąrašai, kuriais gali pasinaudoti ir kiti pirkimo metu.

Skaičiuoklės – tai dažniausiai banko, valiutų, draudimo, lizingo, mokesčių skaičiuoklės po kurių seka paskutinis žingsnis – duomenų suvedimas ir apmokėjimas už tam tikras paslaugas internetu.

Kainininkai ir palyginimai – šiaip reikėtų šiuos dalykus atskirti, nes lietuviams tai neatrodo labai susiję. Kainininkas yra tiesiog kainų lentelė, iš kurios išsirenkamas norimas produktas ir jis užsakomas. Palyginimas yra ne tik giminingų, bet ir konkurencingų produktų palyginimas, pagal kurį nusprendžiama, ką pirkti. Pavyzdys – mobiliųjų operatorių svetainėse esantys telefonų palyginimai.

Ant ribos tarp įtikinamo turinio ir įkvepiančio yra nurodomi Įvykiai arba renginiai bei įvairūs reitingai. Įmonės konferencijos, paskaitos, kvietimai į seminarus ir t.t. Yra žinomas Lietuvoje turinys, tačiau apie reitingus mes nežinome labai daug, nes jie pas mus dažniausiai yra reklamos forma, reiškia, neobjektyvūs. Objektyvumui rinka per maža…

Dviejų ašių centre įsitaisiusius Naujienos. Jos gali būti visokios, ir pramoginės, ir edukacinės, ir įtikinamos, ir įkvepiančios. Viskas priklauso nuo temos ir norimo pasiekti tikslo, parengimo stiliaus ir šaltinio, kur jos publikuojamos.

Pasigedote blogų? Mes taip pat. Bet viskas logiška, nes įmonės blogas yra skirtas visai šiai informacijai talpinti, įskaitant ir… forumus. Diskusija su klientais juk gali vykti ne kažkur supermamose ar bangoje, bet tiesiog komentarų laukelyje po blogo įrašu.

Jei perskaitėte viską iki galo, nedrįskite daugiau sakyti, kad nežinote, kokį turinį įmonė gali kurti, o juo labiau, kur jį talpinti…

 

5 dalykai, kuriuos padarys Rasytojas.lt 2014 metais

penkiPasižadėti kažką daryti viešai yra didesnė motyvacija tai iš tikrųjų padaryti. Aišku, viskas priklauso nuo valios ir vidinio nusiteikimo, tačiau viešas pasakymas visada sukelia daugiau pasitikėjimo savimi. Taigi norėtume pasižadėti tam tikrus dalykus patraukti į šoną… Arba priešingai, iškelti, kaip prioritetą.

Kas tie mes? Tai rašytojų agentūra „Rašytojas“. Rašome verslo vardu, tad nekalbėsime apie jokias dietas, metimą rūkyti ar tingėti… Tai verslo pažadai.

  1. Gerinsime kainos-kokybės santykį. Darbų kaina dažnai priklauso nuo to, kiek darbo įdedama, kiek kūrybinių kančių patiriama. Kai jų patiriama nedaug, nedidelė ir kaina. Kai dirbama sunkiau, įtempčiau, darbų kaina kyla. Gerindami tekstų kokybę didinsime ir kainą. Deja, atvirkštinio varianto nebus – nekokybiškų tekstų nerašysime.
  2. Optimizuosime savo puslapių tinklą. Šiuo metu Rašytojas.lt valdo 45 puslapių tinklą. Prižiūrėti tokį tinklą darosi sunku dėl nuolatos didėjančių reikalavimų tiek puslapio turiniui, tiek jo atnaujinimui. Kas konkrečiai bus daroma? Puslapiai bus aiškiau specializuojami, kai kurių bus atsisakyta, atsisakytųjų turinys perkeliamas į kitus puslapius. Taip tinklą turėtume sumažinti iki 40. Taip pat daugiau dėmesio bus skiriama ir puslapių lankomumui didinti, SEO optimizacijai, kad galėtume savo klientams pateikti ne tik kiekybę, bet ir kokybę. Paskutinis PR atnaujinimas parodė, kad PR4-5 puslapis gali greitai tapti PR0, o tada žlunga ir verslas, ir seni susitarimai, keičiasi kainos ir požiūris. Optimizacija padės sukurti dar geresnį tinklą.
  3. Didesnis dėmesys turinio strategijoms. Turinio strategija – turinio rinkodaros dalis. Tai planas, numatantis, kokią informaciją inicijuoja verslas, kur ji atsiranda, kaip pasiekia tikslinę auditoriją, kaip reklamuojama ir platinama ir t.t. „Rašytojas“ nėra tik tekstų kūrėjai, bet ir skleidėjai, galintys padėti paskleisti sukurtą turinį vis platesniam ir platesniam žmonių ratui. Ir toliau rašysime nemažai straipsnių turinio rinkodaros tema, kad apie tai sužinotų kuo daugiau verslininkų.
  4. Atnaujinsime www.rasytojas.lt puslapį. Taip dažnai būna – „batsiuvys be batų“… Klientams tekstus atnaujiname su dideliu entuziazmu, o prie savų niekaip rankos neprieina. Šią situaciją pasižadame pakeisti ir atsinaujinti tekstus ir gal net patį dizainą.
  5. Parašysime mažiausiai vieną el. knygą ir platinsime ją visiems nemokamai. El. knygų rašymas mūsų rašytojams nėra jokia naujiena. Tai darysime ne pirmą kartą, todėl pasistengsime pateikti gerą ir naudingą produktą visiškai nemokamai. Tai bus lyg ir savotiškas eksperimentas, nes nemokamos el. knygos yra viena iš efektyviausių turinio strategijos dalių. Apie ką bus knyga? Pradėkime nuo tekstų internete ir turinio rinkodaros. Aišku, dalis informacija bus surinkta iš jau paskelbtų straipsnių.

 

Štai tie 5 dalykai, kuriuos pasižadame padaryti per 2014 metus. Ko nepažadame tai pigesnių paslaugų, nes „Rašytojo“ agentūrai atėjo laikas plėstis ir didėti.

Apklausa: kam įmonei reikalinga turinio strategija?

apklausaVis daugiau įmonių rūpinasi savo kuriamo turinio strategija, tačiau ši sritis vis tiek išlieka dar labai nauja. Lietuvos rinkoje dar nėra labai aišku, kas rūpinasi turinio strategija – įmonės darbuotojai, Ryšių su Visuomene agentūra, straipsnių rašytojai ar SEO konsultantai. Visoms minėtoms grupėms turinio strategija yra savotiškai svarbi, todėl norėtume sužinoti daugiau, kaip Lietuvoje suprantamas terminas „turinio strategija“.

Norime paklausti Jūsų, mielas lankytojau, ką manote apie turinio strategiją verslui. Prašome sudalyvauti šioje apklausoje. Jūsų nuomonė mums labai vertinga.

Apklausa apie turinio strategiją įmonėms

 

Kam įmonei reikalinga turinio strategija?

View Results

Loading ... Loading ...

Apie turinio strategiją jau rašėme viename iš savo patarimų. Taip pat norėtume priminti, kad angliškas terminas content marketing strategy yra tikslus šio reiškinio pavadinimas. Lietuvoje šis reiškinys vyksta daugiau su RsV agentūromis, tačiau jos yra atsakingos už turinio kūrimą ir publikavimą, bet ne jo rinkodarą ir randamumą, todėl čia dar įtraukiamos ir SEO agentūros bei socialinių tinklų rinkodaros agentūros. Keista, tačiau savi darbuotojai į turinio strategiją dažniausiai nėra įtraukiami, virusinio turinio kampanijų yra labai mažai. Dėl šių priežasčių esame linkę manyti, kad ši itin reikalinga paslauga yra dar vystymosi stadijoje.

Kas dieną dirbdami su turinio strategija pabandysime kuo daugiau ją populiarinti ir šviesti Lietuvos verslo visuomenę, aiškinti, kam ji yra reikalinga ir kuo naudinga. Pradžia jau padaryta, tik esamus resursus reikia susisteminti ir pagrįsti Lietuvos aktualijomis ir pavyzdžiais.