info@rasytojas.lt  |   +370 616 25 660  

Žurnalas

  • DI stiliukas užkniso juodai. Ką daryti, kad ChatGPT rašyti straipsniai atrodytų… žmogiškai

    DI stiliukas užkniso juodai. Ką daryti, kad ChatGPT rašyti straipsniai atrodytų… žmogiškai

    Na va, išmokome visi rašyti straipsnius naudodami populiarius DI įrankius, dažniausiai ChatGPT ar Gemini. Užteršėm internetą tokiais straipsniais. Kur tik pasižiūrėsi – visur tas pats stilius, tos pačios sunumeruotos antraštės, bullet pointai net iki ketvirto lygio ir visiškai lėkštos pradžios. Straipsnio pabaigoje – apibendrinimas iš to, kas jau rašyta su paantrašte „Apibendrinimas“ arba „Išvados“. O…

  • DI įrankiai lietuviškiems tekstams kurti

    DI įrankiai lietuviškiems tekstams kurti

    Dirbtinio intelekto įrankių turinio kūrimui yra daugybė. Vieni jų kuria tekstus, kiti – iliustracijas, video klipus, analizuoja duomenis, kalbasi su puslapių lankytojais ir dar atlieka 17 kitų darbų vienu metu. Tik dabar mums jie nelabai įdomūs, nes norime sužinoti, kokie DI įrankiai geriausiai tinka ilgesniems tekstams rašyti. Pavyzdžiui, SEO straipsniams ar jų dalims. Jei rašome…

  • Tekstų rašymas su ChatGPT ir kitais DI įrankiais

    Tekstų rašymas su ChatGPT ir kitais DI įrankiais

    2023 metais dirbtinis intelektas (DI) pakeitė tekstų rašymo rinkos taisykles. Dabar DI įrankiai gali rašyti ir viena seniausių Europoje Lietuvių kalba. Iki tol lietuviai tekstų kūrėjai buvo gana ramūs – „DI gali dirbti su itin paprasta anglų kalba, o mūsų archaiška ir sudėtinga kalba jam neįveikiama…“ Realybė atrodo kiek kitaip – DI „išmoko“ ir tokią…

  • Kodėl SEO teksto turi būti 300 žodžių ir daugiau?

    Kodėl SEO teksto turi būti 300 žodžių ir daugiau?

    Lietuvos SEO rinkoje sklando savotiškas mitas – SEO tekstas turi būti bent 300 žodžių apimties. Nesvarbu, ar tai paprastas SEO straipsnis, ar kategorijos aprašymas – 300 žodžių ir viskas! Kodėl būtent 300, o ne 450 ar 120? Pabandykime pasiaiškinti. 300 žodžių reikalavimas neturi jokio pagrindo Google nėra oficialiai išreiškęs pageidavimo dėl tokios apimties tekstų. Jų…

  • UAB „Rašytojas“ atnaujino logotipą

    UAB „Rašytojas“ atnaujino logotipą

    Atėjo laikas ir mums atsinaujinti. Nuo 2013-jų to nedarėme, todėl praėjus 6 metams nusprendėme šiek tiek pasikeisti. Pradėjome nuo logotipo atnaujinimo. Jei pamenate, seniau mūsų logotipas atrodė štai taip: Dabar namelį-pieštuką keičia kiek kitoks logotipas. Kodėl būtent taip, o ne kitaip? Gal būtų pakakę pakeisti to namelio stilistiką ir vietoje daugiabučio rašytojų namų komplekso pakaktų…

  • Kaip rašyti Youtube video aprašymą

    Kaip rašyti Youtube video aprašymą

    Youtube tapo antrąja pagal dydį paieškos sistema ne be reikalo – juk vaizdas yra kur kas informatyvesnė ir efektyvesnė informacijos perdavimo priemonė, nei tekstas. Ypač dabar, kai video klipai „valdo“ internete. Juk nedaug žmonių ras laiko skaityti puslapį teksto vietoj to, kad pasižiūrėtų 2 minučių trukmės vaizdo klipą. Pasižiūrėjus į Lietuvos įmonių Youtube kanalus ir…

  • Turinio rinkodara Lietuvoje: 3 konkretūs pavyzdžiai

    Turinio rinkodara Lietuvoje: 3 konkretūs pavyzdžiai

    Dažnai kalbame apie turinio rinkodarą, tačiau visos kalbos būna gana abstrakčios: „reikia „kietos“ turinio strategijos“, „turinio rinkodara skatina pardavimus“, „turinys turi sėkmingai parduoti“ ir t.t. Kol kas dar nesame kalbėję apie konkrečius pavyzdžius, kuriuos galima būtų paanalizuoti, iš jų pasimokyti. Šiandien norėtume ištaisyti šią situaciją ir trumpai pristatyti 3 skirtingas turinio rinkodaros kampanijas iš Lietuvos….

  • Parduodantys tekstai: kaip juos rašyti

    Parduodantys tekstai: kaip juos rašyti

    Klientai dažnai klausia – „ar rašote parduodančius tekstus?“ 9 iš 10 tokių klientų net nesuvokia, kas tai yra ir kaip tai turi atrodyti… Dėl to šio formato tekstai Lietuvoje yra itin komplikuoti parašyti. Pabandysime paprastai ir populiariai paaiškinti, kaip rašomi tie stebuklingi parduodantys tekstai. Stebuklų nebūna – vien tik tekstas neparduoda! Atleiskite už tiesmukumą, tačiau…

  • Kodėl nevertėtų aklai pasitikėti MOZ.com DA ir PA rodikliais

    Kodėl nevertėtų aklai pasitikėti MOZ.com DA ir PA rodikliais

    PR era sėkmingai baigėsi. Netrukus jis niekam nebesimaišys po akimis ir neis mulkinti klientų pasakomis apie stebuklingos vertės atgalines nuorodas iš PR 7 puslapių. Kai vienas rodiklis, šokdinęs visą rinką išnyko, iš karto kyla jau ir kitas. Tai MOZ.com sugalvotas Domain Authority (DA) ir Page Authority (PA). Bet ar jis toks patikimas? Šį rodiklį stebime…

  • Kuo skiriasi SEO straipsnis nuo SEO teksto, nuo teksto puslapiui

    Kuo skiriasi SEO straipsnis nuo SEO teksto, nuo teksto puslapiui

    Mieli klientai ir interesantai (kurie tik domitės, kas gali parašyti vienus ar kitus tekstus), šis straipsnis yra skirtas Jums. Pastaruoju metu tenka įsivelti į ilgas diskusijas ir bandymus paaiškinti, kas yra SEO tekstas, SEO straipsnis ir reklaminis tekstas puslapiui. Tai trys skirtingi žanrai, todėl labai sunku kartais atspėti, kas iš tikrųjų Jums yra reikalinga. Tikiuosi,…