Žurnalas
-
DI įrankiai lietuviškiems tekstams kurti
Dirbtinio intelekto įrankių turinio kūrimui yra daugybė. Vieni jų kuria tekstus, kiti – iliustracijas, video klipus, analizuoja duomenis, kalbasi su puslapių lankytojais ir dar atlieka 17 kitų darbų vienu metu. Tik dabar mums jie nelabai įdomūs, nes norime sužinoti, kokie DI įrankiai geriausiai tinka ilgesniems tekstams rašyti. Pavyzdžiui, SEO straipsniams ar jų dalims. Jei rašome…
-
Tekstų rašymas su ChatGPT ir kitais DI įrankiais
2023 metais dirbtinis intelektas (DI) pakeitė tekstų rašymo rinkos taisykles. Dabar DI įrankiai gali rašyti ir viena seniausių Europoje Lietuvių kalba. Iki tol lietuviai tekstų kūrėjai buvo gana ramūs – „DI gali dirbti su itin paprasta anglų kalba, o mūsų archaiška ir sudėtinga kalba jam neįveikiama…“ Realybė atrodo kiek kitaip – DI „išmoko“ ir tokią…
-
Kodėl SEO teksto turi būti 300 žodžių ir daugiau?
Lietuvos SEO rinkoje sklando savotiškas mitas – SEO tekstas turi būti bent 300 žodžių apimties. Nesvarbu, ar tai paprastas SEO straipsnis, ar kategorijos aprašymas – 300 žodžių ir viskas! Kodėl būtent 300, o ne 450 ar 120? Pabandykime pasiaiškinti. 300 žodžių reikalavimas neturi jokio pagrindo Google nėra oficialiai išreiškęs pageidavimo dėl tokios apimties tekstų. Jų…
-
UAB „Rašytojas“ atnaujino logotipą
Atėjo laikas ir mums atsinaujinti. Nuo 2013-jų to nedarėme, todėl praėjus 6 metams nusprendėme šiek tiek pasikeisti. Pradėjome nuo logotipo atnaujinimo. Jei pamenate, seniau mūsų logotipas atrodė štai taip: Dabar namelį-pieštuką keičia kiek kitoks logotipas. Kodėl būtent taip, o ne kitaip? Gal būtų pakakę pakeisti to namelio stilistiką ir vietoje daugiabučio rašytojų namų komplekso pakaktų…
-
Turinio rinkodara Lietuvoje: 3 konkretūs pavyzdžiai
Dažnai kalbame apie turinio rinkodarą, tačiau visos kalbos būna gana abstrakčios: „reikia „kietos“ turinio strategijos“, „turinio rinkodara skatina pardavimus“, „turinys turi sėkmingai parduoti“ ir t.t. Kol kas dar nesame kalbėję apie konkrečius pavyzdžius, kuriuos galima būtų paanalizuoti, iš jų pasimokyti. Šiandien norėtume ištaisyti šią situaciją ir trumpai pristatyti 3 skirtingas turinio rinkodaros kampanijas iš Lietuvos….
-
Parduodantys tekstai: kaip juos rašyti
Klientai dažnai klausia – „ar rašote parduodančius tekstus?“ 9 iš 10 tokių klientų net nesuvokia, kas tai yra ir kaip tai turi atrodyti… Dėl to šio formato tekstai Lietuvoje yra itin komplikuoti parašyti. Pabandysime paprastai ir populiariai paaiškinti, kaip rašomi tie stebuklingi parduodantys tekstai. Stebuklų nebūna – vien tik tekstas neparduoda! Atleiskite už tiesmukumą, tačiau…
-
Kodėl nevertėtų aklai pasitikėti MOZ.com DA ir PA rodikliais
PR era sėkmingai baigėsi. Netrukus jis niekam nebesimaišys po akimis ir neis mulkinti klientų pasakomis apie stebuklingos vertės atgalines nuorodas iš PR 7 puslapių. Kai vienas rodiklis, šokdinęs visą rinką išnyko, iš karto kyla jau ir kitas. Tai MOZ.com sugalvotas Domain Authority (DA) ir Page Authority (PA). Bet ar jis toks patikimas? Šį rodiklį stebime…
-
Kuo skiriasi SEO straipsnis nuo SEO teksto, nuo teksto puslapiui
Mieli klientai ir interesantai (kurie tik domitės, kas gali parašyti vienus ar kitus tekstus), šis straipsnis yra skirtas Jums. Pastaruoju metu tenka įsivelti į ilgas diskusijas ir bandymus paaiškinti, kas yra SEO tekstas, SEO straipsnis ir reklaminis tekstas puslapiui. Tai trys skirtingi žanrai, todėl labai sunku kartais atspėti, kas iš tikrųjų Jums yra reikalinga. Tikiuosi,…
-
Komiksų kūrimas – turinio strategijos dalis
Dažnai kalbame apie turinio strategiją, bet dažniausiai turime omenyje straipsnius ir kitus tekstus. Iš tiesų, tekstai gali būti mažuma, nes vaizdo klipai ir nuotraukos ar iliustracijos pasako kur kas daugiau. Šiandien padarėme eksperimentą. Per 2 valandas (su nedidelėmis pertraukėlėmis) sukūrėme komiksą. Užtruktume ir trumpiau, tačiau naudojomės įrankiu Pixton.com pirmą kartą, tad užtruko šiek tiek laiko,…