info@rasytojas.lt  |   +370 616 25 660  

SEO straipsnių talpinimas

Rašome ir talpiname SEO straipsnius

SEO straipsniai yra vienas iš geriausių ir patikimiausių būdų gauti atgalines nuorodas iš susijusio turinio puslapių, o tai itin svarbu darant išorinį SEO kiekvienam puslapiui. Rašome SEO straipsnius su parinktais raktažodžiais ir juos talpiname savuose interneto leidiniuose arba pas partnerius.

SEO lankytojai

SEO straipsnių talpinimo kainos

Nuolatiniams klientams ir užsakantiems didesnius kiekius taikomos specialios nuolaidos. Tekstai rašomi su DI pagalba.

SEO straipsnis

10 €

  • 300 žodžių apimties;
  • Unikalus tekstas;
  • Su reikalingais raktažodžiais.

400-500 žodžių apimties – 12 € + PVM

500+ žodžių apimties – 14 € + PVM

Kontroversiškų temų straipsniai – +5 € + PVM.

SEO straipsnis+talpinimas

15 €

  • 300 žodžių apimties;
  • talpinamas mūsų puslapiuose;
  • straipsnyje – 2 nuorodos.

Kontroversiškų temų straipsniai – 25 € + PVM.

Talpinimas be parašymo

10 €

  • talpinamas jūsų straipsnis;
  • talpiname mūsų puslapiuose;
  • parenkame iliustracijas.

daugiau, nei 10 straipsnių per mėnesį – 9 € + PVM

Kontroversiškų temų straipsniai – 15 € + PVM.

Užsisakykite jau dabar el. paštu info@rasytojas.lt arba užpildę šią formą:

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Kur talpinami SEO STRAIPSNIAI?

SEO straipsnių talpinimas tik patikrintuose ir prižiūrimuose interneto leidiniuose ir tinklaraščiuose. Kai kurie tinklaraščiai yra nišiniai – juose talpinami tik tam tikros temos straipsniai.

Tai gali prisidėti prie Jūsų tinklalapio pozicijų kilimo paieškoje.

Puslapių sąrašas, kur bus talpinami jūsų SEO straipsniai.

SEO straipsnių talpinimas

Norite tapti geriau matomi paieškoje? SEO straipsniai – vienas iš efektyviausių būdų tai padaryti! Tai tikrai veikia!

Viskas, ką Jums reikia padaryti – surinkti tikslinius raktinius žodžius, kurių pozicijas paieškoje siekiate pagerinti. Toliau visą darbą patikėkite mums. Mes paruošime ir publikuosime KOKYBIŠKUS straipsnius įvairiuose TEMINIUOSE leidiniuose su nuorodomis į Jūsų tinklalapį. SEO straipsnių rašymas – mūsų kasdieninis darbas, kurį atliekame per keletą darbo dienų, nesvarbu, kiek straipsnių užsakysite.

Užsakyti galite iš karto keletą straipsnių. Stengiamės publikuoti ribotą kiekį straipsnių, kuriuose yra nuorodos į tą patį puslapį. Taip atrodo natūraliau ir nesukelia rimtų problemų – per aktyvi straipsnių kampanija gali būti palaikyta eiliniu šiukšlinimu, su kuriuo taip kovoja Google.

Rezultatus stebėti galima dar nesibaigus straipsnių kampanijai. Net 90 % mūsų klientų pajautė teigiamus pokyčius po pirmosios 10 straipsnių kampanijos! Kodėl ne visi 100 %? Atgalinės nuorodos yra tik viena iš sudėtinių SEO paslaugų dalių. Šiuolaikiniame SEO pagrindinė dalis yra vidinė optimizacija. Deja, jei vidinė optimizacija atlikta nekokybiškai arba visai neatlikta, nepadės nė 100 kokybiškų straipsnių kokybiškuose leidiniuose…

Kaip SEO straipsniai veikia

Visa tiesa apie SEO straipsnius be pagražinimų ir stereotipų.

Google palankiai vertina nuorodas iš susijusio turinio. Iš kur tas susijęs su Jūsų veikla turinys gali atsirasti? Mes jį sukuriame, todėl nereikia eiti pas konkurentus, ir neaišku kokiais būdais įtikinti įsidėti nuorodą į jūsų puslapį. Turinys yra kokybiškas – tai ne Google Translate ar raktinių žodžių kratinys.

Kas yra SEO straipsnis? Tai normalus redakcijos nuomonės žanro straipsnis, pristatanti Jūsų veiklą, verslą, prekes ar paslaugas. Tai nėra reklaminis straipsnis, giriantis ir liaupsinantis jūsų prekę – tokių skaitytojai nelabai mėgsta ir akivaizdžiai suvokia, jog tai reklama. Stengiamės rašyti aptakiau, neutraliau, kartais net su sveika kritikos doze, ar net su humoru. Toks straipsnis primena daugiau tinklaraščio (blogo) įrašą, nei atvirą reklamą.

Parašytas straipsnis yra publikuojamas viename iš mūsų arba mūsų partnerių leidinių. Temos yra gana bendros – statybos ir interjeras, verslas ir finansai, el. komercija, moteriški reikalai, laisvalaikis, IT asmeninės nuomonės ir t.t. Kartais leidiniai yra dar siauresnės specifikacijos, pavyzdžiui, sveikata, kelionės, transportas, finansai ir paskolos, reklama, SEO, el. parduotuvės ir pan. Kiekvienas iš tokių leidinių yra mūsų prižiūrimas, jį puikiai vertina Google, todėl straipsniai su nuoroda į Jūsų puslapį yra efektyvūs. Straipsnis su nuoroda publikuojamas visam laikui, todėl su laiku nuorodos vertė vis kyla.

Mūsų leidiniai

Šiame sąraše pateikiami 140+ TIK mums priklausantys ir visiškai mūsų valdomi tinklalapiai. Partnerių tinklalapiai neįtraukti.

Dažniausiai užduodami klausimai apie SEO straipsnius

Kokios apimties turi būti kokybiški SEO straipsniai?

Google tiksliai nenurodo, kokios apimties straipsnis laikomas kokybišku. Pagrindinis principas yra tas, kad straipsnis turi būti įdomus ir naudingas skaitytojui. Rinkoje yra nusistovėjęs standartas – 300 + žodžių. Kodėl tiek? Yra keletas paaiškinimų, tačiau greičiausiai tai yra iš praeities atėjęs standartas, nes būtent tiek žodžių telpa į mašinraštį, spausdintą spausdinimo mašinėle. Interneto amžiuje šis standartas jau niekuo nėra pagrįstas, todėl SEO straipsniai gali būti ir 500 ir 700 ir 1000 žodžių apimties. Įvairūs užsienyje atlikti eksperimentai su tekstais rodo, kad kuo ilgesnis straipsnis, tuo geriau Google jį vertina. Taigi, spręsti kiekvienam užsakovui, nes nuo to priklauso ir straipsnio parengimo kaina.

Kiek išeinančių nuorodų gali būti SEO straipsnyje?

Google nenustato išeinančių nuorodų apribojimų, tačiau atkreipia dėmesį į tai, kad straipsnyje turėtų būti nuorodos į žinomus ir gerą reputaciją turinčius šaltinius. Tiesa, rinkoje yra nusistovėjusi tradicija, kad 300 žodžių straipsnyje gali būti 2 išeinančios nuorodos. Kuo straipsnis ilgesnis, tuo jame nuorodų gali būti daugiau. Kad straipsnis neatrodytų, kaip nuorodų ferma, išeinančiomis nuorodomis piktnaudžiauti nevertėtų.

Kiek raktinių žodžių reikia panaudoti SEO straipsnyje?

Prieš dešimtmetį dar buvo svarbus raktažodžių tankumo procentas (keyword density). Jis nusakė, kiek procentų nuo viso teksto turi būti raktiniai žodžiai. Šis procentas kito, jis buvo 5 proc., vėliau 2-3 proc. ir galiausiai 1 proc. Vienas procentas reiškia, kad 100 žodžių reikia paminėti 1 raktažodį. Taip 300 žodžių straipsnyje reikėjo bent trijų raktažodžių.

Dabar situacija kiek pasikeitė, kadangi Google supranta kontekstą ir tiek daug raktinių žodžių nebereikia. Svarbu tik tai, kur jie yra. Vienas raktažodis turėtų būti straipsnio adrese, kitas – H1 pavadinime, trečias tekste. Jei straipsnis ilgesnis, pageidaujama jį panaudoti tekste esančioje paantraštėje, kuri išskiriama H2 arba H3 kodais. Kadangi SEO straipsnio adresas yra generuojamas pagal pavadinimą automatiškai, tekste reikia 3 raktinių žodžių nepriklausomai nuo straipsnio apimties – pavadinime, teksto pradžioje ir paantraštėje.

Jei SEO straipsnį parašė dirbtinis intelektas (DI), ar tai blogai?

Google užduotis – atskirti kokybišką turinį nuo prasto. Jei tekstų kūrėjas rašo su klaidomis, neįdomiai, naudoja netinkamą stilistiką ir teksto formatavimą, toks SEO straipsnis neturės aukštų reitingų Google ilguoju laikotarpiu. Jei straipsnį parašo ChatGPT, Gemini, Claude, Copilot ar kitas DI įrankis, tačiau jis yra be klaidų, parašytas informatyviai ir įdomiai, sukurtas su tam tikra specifine stilistika, toks straipsnis gali būti vertinamas labai aukštai.

Nors Google ir pranešė, kad ieškos turinio, kurį paruošė dirbtinis intelektas (įskaitant ir nuosavą Gemini) ir vertins jį atitinkamai, lietuviški SEO straipsniai yra vertinami gana gerai, kadangi labai sunku nustatyti, jog tekstas iš tiesų rašytas dirbtinio intelekto įrankiu, o ne gyvo žmogaus. Ypač, jei naudojama lietuviška skyryba ir geras teksto formatavimas. Renkite kokybiškus SEO straipsnius ir nieko blogo nenutiks, net jei jis bus iš dalies ar visiškai paruoštas DI įrankių.

Kiek SEO straipsnių reikia, norint pasiekti gerų rezultatų paieškoje?

SEO straipsniai yra tik 1/3 SEO optimizacijos proceso dalis. Kitos dvi dalys yra svetainės kodo sutvarkymas ir svetainės turinys bei jo optimizavimas. Jei kliento svetainė yra netvarkingai suprogramuota, o turinys nepakankamai optimizuotas, vien SEO straipsniai rezultatų nepagerins. Dėl to labai sunku pasakyti, kiek tiksliai SEO straipsnių reikia.

Kita priežastis yra raktažodžio sudėtingumas. Kuo ilgesnis raktažodis, tuo mažiau straipsnių reikia jo iškėlimui. Kuo raktažodis tikslesnis, tuo daugiau. Pavyzdžiui, raktinį žodį „žieminės Sailun padangos internetu“ iškelti paieškoje yra kur kas paprasčiau, nei „žieminės padangos“ ar net „padangos“.

Taip pat reiktų atsižvelgti ir į raktinių žodžių populiarumą ir ieškomumą. Dažnai ieškomi ir populiarūs raktažodžiai reikalauja daugiau SEO optimizavimo, nei tik siauram ratui žinomi raktiniai žodžiai.

Savo klientams rekomenduojame pradėti nuo 10 SEO straipsnių su vienu raktiniu žodžiu. Tai nedidelė investicija į kokybiškas atgalines nuorodas, kurios išlieka visą laiką.