info@rasytojas.lt  |   +370 616 25 660  

tekstų rašymas

  • Kodėl SEO teksto turi būti 300 žodžių ir daugiau?

    Kodėl SEO teksto turi būti 300 žodžių ir daugiau?

    Lietuvos SEO rinkoje sklando savotiškas mitas – SEO tekstas turi būti bent 300 žodžių apimties. Nesvarbu, ar tai paprastas SEO straipsnis, ar kategorijos aprašymas – 300 žodžių ir viskas! Kodėl būtent 300, o ne 450 ar 120? Pabandykime pasiaiškinti. 300 žodžių reikalavimas neturi jokio pagrindo Google nėra oficialiai išreiškęs pageidavimo dėl tokios apimties tekstų. Jų…

  • Kaip rašyti Youtube video aprašymą

    Kaip rašyti Youtube video aprašymą

    Youtube tapo antrąja pagal dydį paieškos sistema ne be reikalo – juk vaizdas yra kur kas informatyvesnė ir efektyvesnė informacijos perdavimo priemonė, nei tekstas. Ypač dabar, kai video klipai „valdo“ internete. Juk nedaug žmonių ras laiko skaityti puslapį teksto vietoj to, kad pasižiūrėtų 2 minučių trukmės vaizdo klipą. Pasižiūrėjus į Lietuvos įmonių Youtube kanalus ir…

  • Kaip rašyti šiuolaikišką SEO straipsnį?

    Kaip rašyti šiuolaikišką SEO straipsnį?

    Pastaruoju metu ne vienas užsakovas klausia patarimo, kaip reiktų rašyti SEO straipsnius, kad jie atitiktų Google reikalavimus ir būtų naudingi, o ne žalingi? Geras SEO straipsnis yra tik pusė darbo, nes kita pusė – kur jis bus patalpintas. Šiandien norime pateikti KONKREČIUS patarimus, kuriuos iš karto galite perduoti savo tekstų rašytojams ir prigrasinti maru ir…

  • Infografikas: esminiai teksto formatavimo būdai

    Infografikas: esminiai teksto formatavimo būdai

    Rašytojai žino, kad gražiai formatuotas tekstas yra nenuobodus, net jei ir yra ilgas. Deja, ne visi užsakovai tai žino. Be to daug kam neaiškus terminas „teksto formatavimas”. Pabandysime priminti esminius teksto formatavimo būdus mūsų neseniai sukurtame infografike (jau esame sukūrę infografiką apie skaitymą internete, o taip pat ir infografiką apie SEO ir normalius straipsnius). Šis…

  • Paslaugų aprašymai – ar visada reikia nertis iš kailio

    Paslaugų aprašymai – ar visada reikia nertis iš kailio

    Viena iš rimčiausių užduočių komercinių tekstų rašytojui yra paslaugos aprašymas. Ne dėl to, kad jis pats tos paslaugos neteikia ir neišmano visokių niuansų, o dėl to, kad skiriasi kliento įsivaizdavimas, kas šiame tekste turėtų būti. Šis straipsnis skirtas tiek rašytojams, tiek klientams, norintiems apsispręsti, kaip turi būti aprašomos jų paslaugos. Paslaugų aprašymus skaito vienetai Deja,…

  • Kaip rašyti tekstus interneto puslapiui

    Kaip rašyti tekstus interneto puslapiui

    Šį straipsnį skiriame raštingiems žmonėms, kurie patys rašo tekstus. Tokių yra tikrai nemažai, tad tikimės, kad jis bus naudingas ir įdomus. Tie, kurie patys teksto nerašo, taip pat gali jį paskaityti ir sužinoti, ko reikalauti iš samdomų rašytojų. Taigi, kaip rašyti tekstus interneto puslapiui, kad būtų ir klientas patenkintas, ir skaitytojas neliktų nuošalyje? Kam skirtas…

  • Patarimai, kaip rašyti: įžanga

    Patarimai, kaip rašyti: įžanga

    Kilus viešai diskusija socialiniuose tinkluose apie įžangos rašymą, norime pasidalinti savo 15 metų kaupta patirtimi. Įžanga – viena svarbiausių teksto dalių, nuo kurios priklauso, ar tekstas bus skaitomas toliau, ar ne. Dėl to jai reikia skirti daugiau dėmesio. 1. Pavadinimas ir įžanga papildo vienas kitą. Tai labai sena taktika – pavadinime užduodate klausimą, o jį…

  • Patarimai verslui: 11. Dvi įmonės naujienos versijos

    Įmonės naujienos rašomos gana retai. Kartą per mėnesį – idealus variantas, net tokiu atveju per metus paruošiama 12 naujienų. Kaip jas išnaudoti maksimaliai? Patarimas. Įmonių naujienas rašykite 2 versijomis: pirmoji – išplėstinė su iliustracijomis, antroji – pranešimas spaudai. Iš karto paklausite, kam to reikia? Priežasčių yra keletas. Įmonių naujienos versijos nėra dvi atskiros naujienos. Tai…

  • Patarimai verslui: 8. Kokios apimties turi būti tekstai interneto puslapyje

    Jau davėme ne vieną patarimą, kaip didinti lankytojų skaičių ar geriau išnaudoti savo turimus resursus. Šį kartą – kiek kitokie patarimai. Kiekviena įmonė PRIVALO turėti interneto puslapį, kuriame yra bent trys skirtingi punktai – Apie įmonę, apie veiklą ir paslaugas, kontaktai. Tai minimumas, kurio tikrai nepakanka kokybiškai svetainei. Rekomenduojama gana aiškiai ir konkrečiai aprašyti kiekvieną…

  • Kaip pildyti skyrelį „Įmonės naujienos“

    Kaip pildyti skyrelį „Įmonės naujienos“

    Dažna įmonė, kurdama savo interneto puslapį, planuoja rašyti įmonės naujienas. Dėl to, sukuriamas skyrelis „Naujienos“. Planai išlieka planais, o šis skyrelis lieka tuščias. Norint jį užpildyti, reikia įdėti nemažai pastangų. Visų pirma – „sugalvoti“ tas naujienas. Norime pasidalinti būdais, kaip būtų galima tvarkyti šį skyrelį paprasčiau, lengviau ir be didelio streso. Vienas iš būdų –…