info@rasytojas.lt  |   +370 616 25 660  

turinys

  • Komiksų kūrimas – turinio strategijos dalis

    Komiksų kūrimas – turinio strategijos dalis

    Dažnai kalbame apie turinio strategiją, bet dažniausiai turime omenyje straipsnius ir kitus tekstus. Iš tiesų, tekstai gali būti mažuma, nes vaizdo klipai ir nuotraukos ar iliustracijos pasako kur kas daugiau. Šiandien padarėme eksperimentą. Per 2 valandas (su nedidelėmis pertraukėlėmis) sukūrėme komiksą. Užtruktume ir trumpiau, tačiau naudojomės įrankiu Pixton.com pirmą kartą, tad užtruko šiek tiek laiko,…

  • Koks turi būti įmonės turinys

    Koks turi būti įmonės turinys

    Kai prisistatome, kaip turinio internete kūrėjai, kyla klausimų lavina – „kas tas internetinis turinys?“, „Ką įmonė gali iš viso rašyti?“, „Kam to reikia?“ ir t.t. Norime padėti visiems susigaudyti ir atsakome į keletą svarbių klausimų. Kam įmonei reikalingas turinys iš viso? Atsakymas labai paprastas – UŽDIRBTI PINIGŲ!!! Kaip turinys uždirba pinigus? Čia jau kitas klausimas….

  • 5 dalykai, kuriuos padarys Rasytojas.lt 2014 metais

    5 dalykai, kuriuos padarys Rasytojas.lt 2014 metais

    Pasižadėti kažką daryti viešai yra didesnė motyvacija tai iš tikrųjų padaryti. Aišku, viskas priklauso nuo valios ir vidinio nusiteikimo, tačiau viešas pasakymas visada sukelia daugiau pasitikėjimo savimi. Taigi norėtume pasižadėti tam tikrus dalykus patraukti į šoną… Arba priešingai, iškelti, kaip prioritetą. Kas tie mes? Tai rašytojų agentūra „Rašytojas“. Rašome verslo vardu, tad nekalbėsime apie jokias…

  • Apklausa: kam įmonei reikalinga turinio strategija?

    Apklausa: kam įmonei reikalinga turinio strategija?

    Vis daugiau įmonių rūpinasi savo kuriamo turinio strategija, tačiau ši sritis vis tiek išlieka dar labai nauja. Lietuvos rinkoje dar nėra labai aišku, kas rūpinasi turinio strategija – įmonės darbuotojai, Ryšių su Visuomene agentūra, straipsnių rašytojai ar SEO konsultantai. Visoms minėtoms grupėms turinio strategija yra savotiškai svarbi, todėl norėtume sužinoti daugiau, kaip Lietuvoje suprantamas terminas…

  • Patarimai verslui: 15. Turinio strategija

    Patarimai verslui: 15. Turinio strategija

    Lietuvoje turinio kūrimu užsiima žurnalistai, ryšių su visuomene agentūros ir patys verslininkai, kurie supranta turinio internete naudą. Žurnalistai yra be galo išrankūs, tad bet koks „pirstelėjimas“ įmonėje jiems paprastai nėra įdomus. Ryšių su Visuomene agentūros darbas – iš kiekvieno tokio „pirstelėjimo“ padaryti didelį reikalą, ir už tai paimti didelius pinigus. Tuo tarpu verslininkai stengiasi išsisukti…

  • Patarimai verslui: 14. DUK video

    Tikriausiai klientai į jus kreipiasi su daugybe klausimų. Tie klausimai kartojasi ir kartais net pykstate, kai reikia vėl ir vėl į juos atsakinėti… Tai „užknisa“ visus – ir vadovus, ir administraciją ir pačius darbuotojus. Atsakykite į tokius besikartojančius klausimus kartą ir visiems laikams. Kai dar vienas klientas kažko paklaus, liepkite jam pasižiūrėti atsakymą internete. Taip,…

  • Patarimai verslui: 11. Dvi įmonės naujienos versijos

    Įmonės naujienos rašomos gana retai. Kartą per mėnesį – idealus variantas, net tokiu atveju per metus paruošiama 12 naujienų. Kaip jas išnaudoti maksimaliai? Patarimas. Įmonių naujienas rašykite 2 versijomis: pirmoji – išplėstinė su iliustracijomis, antroji – pranešimas spaudai. Iš karto paklausite, kam to reikia? Priežasčių yra keletas. Įmonių naujienos versijos nėra dvi atskiros naujienos. Tai…

  • Patarimai verslui: 5. Kaip Facebook puslapio įrašai automatiškai transliuojami Twiter paskyroje

    Patarimai verslui: 5. Kaip Facebook puslapio įrašai automatiškai transliuojami Twiter paskyroje

    Labai dažnai įmonės susikuria savo socialinių tinklų paskyras ir jų neatnaujina. Tai nėra labai gerai, bet ką daryti, kai atnaujinti užmirštama, ar iš tikrųjų nėra laiko? Įrankių automatiškai siųsti informaciją į Twitter socialinį tinklą yra daug. Vieną jų duoda tiesiog pats Facebookas, kuriam laiko atrandama beveik visada. Kaip padaryti taip, kad viskas, ką parašome Facebooke…

  • Patarimai verslui: 3. Parodykite visiems, kaip atrodo Jūsų biuras

    Interneto puslapiuose paprastai būna skyrelis, kuriame galima talpinti naujienas, įvairius straipsnius. Tai nebūtinai turi būti įmonės tinklaraštis. Dažnai kyla klausimų, ką ten publikuoti. Pabandykite improvizuoti ir pateikti naudingą, bei įdomią informaciją, kuri gali pritraukti daugiau lankytojų į Jūsų puslapį, negu pagrindinis puslapis. Patarimas: Nufotografuokite savo biurą su darbuotojais ir sudėkite į straipsnį „Mūsų biuras ir…