Tekstai internetiniams puslapiams

Rašytojų agentūra Rasytojas.lt kuria tekstus įmonių interneto puslapiams.

Kuriate savo įmonės puslapį ir nežinote, kas paruoš tekstus? Galbūt laikas atnaujinti senuosius tekstus, kuriuos ruošėte prieš keletą metų? Galime jums padėti. Kokybiški tekstai interneto puslapiams tik nuo 25 eurų! Užsisakykite dabar!

Kokie yra tekstai interneto puslapiams

Įmonės interneto puslapiai dažniausiai turi kelias informacines sritis:

Korporatyvinė informacija apie įmonę

Tai pristatomojo pobūdžio tekstas, kuriuo siekiama lankytojui papasakoti apie savo įmonę, jos verslo pradžią, istoriją, apžvelgti dabartinę situaciją. Papildomai gali būti pateikiamos įmonės propaguojamos vertybės, nustatyta vizija ir kilni įmonės misija. Jei įmonė ieško investicijų, šioje skiltyje pateikiama oficiali informacija investuotojams, metinės ataskaitos, kita vieša finansinė informacija. Taip pat pristatoma ir darbuotojų komandą kartu arba po vieną, siekiant pabrėžti jų profesionalumą ir aukštą ekspertų lygį bei pasiekimus.

Įmonės veiklos aprašymas

Tai paslaugų ar parduodamų produktų aprašymai su išsamiomis instrukcijomis, pristatomąja vaizdo medžiaga. Kiekviena paslauga aprašoma atskirai, arba grupėmis, o kartais pristatoma gana kukliai tik išvardinant paslaugas ar produktus. Prie šios informacijos priskiriami ir specialūs pardavimų puslapiai el. komercijos versluose.

Naujienos

Tai periodiškai atnaujinama skiltis, kurioje pateikiamos įmonės naujienos ir viešai platinami pranešimai spaudai. Šios skilties tikslas – informuoti lankytojus ir žiniasklaidos atstovus apie naujoves versle.

Reklaminė informacija

Tai specialios akcijos, nuolaidos, išpardavimai, įvairūs konkursai ir kita reklaminė informacija, skatinanti pardavimus, ieškanti naujų klientų, plečiant klientų duomenų bazę. Pardavimų tekstai (angl. sales copy) – vieni sudėtingiausių, todėl jų paruošimas reikalauja daugiau pastangų, nei įprasti pristatomieji tekstai.

Mokomoji informacija

Kiekvienas sudėtingesnis procesas, naudojamas tam tikram produktui ar paslaugai sukurti gali būti aprašomas enciklopediniu stiliumi. Tai naudinga informacija vartotojams, norintiems žinoti, kaip produktai veikia, iš ko pagaminti, kaip juos prižiūrėti ir t.t. Ši informacija paprastų straipsnių stiliumi yra labai naudinga ir turi išliekamąją vertę. Taip pat informacija gali būti pateikiama kaip dažniausiai užduodami klausimai (DUK).

TEKSTAI INTERNETO PUSLAPIAMS

Taip pat labai svarbu žinoti ir kitas detales, ruošiant tekstus. Pavyzdžiui, kokiems klientams yra skirta, kaip vyksta paslaugų pardavimo procesas (telefonu, tiesiogiai susitikimo metu, internetu, el. paštu, per rekomendacijas ir t.t.). Tekstai visų pirma yra skirti lankytojams, o ne užsakovui ir konkurentams, ar Google robotams, todėl atsižvelgiama ir į teksto stilistiką. Tekstus stengiamės rašyti paprastai ir aiškiai, kad suprastų kiekvienas aštuntokas. Pasak amerikiečių tekstų kūrimo profesionalo, tai vienas iš svarbiausių profesionalaus teksto bruožų.

Bendradarbiaudami kartu parengsime Jums kokybiškus ir profesionalius tekstus Jūsų interneto puslapiui. Profesionalus tekstas paruošiamas tik tada, kai suvienijamos žinios (tai daro užsakovas) ir teksto dėstymas (tai rašytojo darbas).

Tekstai tinklalapiams

Tekstas interneto puslapiui

150-200 žodžių apimties

30 € + PVM


200-300 žodžių apimties

40 € + PVM


300-400 žodžių apimties

50 € + PVM


400-500 žodžių apimties

60 € + PVM



Įmonės naujiena

Nuo 30 € + PVM


Straipsnis

200-300 žodžių apimties

35 € + PVM


300-500 žodžių apimties

45 € + PVM


500-700 žodžių apimties

60 € + PVM


700-1000 žodžių apimties

70 € + PVM


1000+ žodžių apimties

80 € + PVM


Tekstai interneto svetainei ir SEO

Visi mūsų agentūros ruošiami tekstai yra pritaikomi paieškos sistemoms. Nors SEO tekstas, prikištas raktinių žodžių nėra sklandus, randame būdų, kaip tekstą paruošti, kad nenukentėtų jo kokybė. Nuolatos savo klientus konsultuojame SEO klausimais, todėl po mūsų paruoštų tekstų patalpinimo interneto svetainėje, pozicijos Google dažniausiai pagerėja.

Vadovaujamės principu, kad tekstas rašomas pirmiausia lankytojams, o tik po to Google robotams, bei pačiam užsakovui. Šis principas leidžia kurti tekstus, kurie prisideda prie prekių ar paslaugų pardavimo skatinimo.