klausimynas
-
Patarimai verslui: 14. DUK video
Tikriausiai klientai į jus kreipiasi su daugybe klausimų. Tie klausimai kartojasi ir kartais net pykstate, kai reikia vėl ir vėl į juos atsakinėti… Tai „užknisa“ visus – ir vadovus, ir administraciją ir pačius darbuotojus. Atsakykite į tokius besikartojančius klausimus kartą ir visiems laikams. Kai dar vienas klientas kažko paklaus, liepkite jam pasižiūrėti atsakymą internete. Taip,…
-
5 privalomi klausimai Klientui
Komunikacijos problemos skaudžiai atsiliepia bet kokiam verslui ir paslaugai. Tuo gali įsitikinti bet kuris Klientas, užsisakęs tekstus iš tekstų Rašytojo. Jei iki galo nebus aptarti visi darbų atlikimo momentai ir susitarta dėl principų, nesusipratimai garantuoti. Su kiekvienu nesusipratimu į kovą pakyla ir emocijos, o jau tada viskas gali baigtis neprognozuojamai. Rezultatas dažnai būna tiesiog nekokybiški…