straipsniai
-
Infografikas: kuo skiriasi SEO ir normalūs straipsniai
Kaip žadėjome, toliau pristatome savo sukurtus infografikus. Jau pristatėme infografiką apie tekstų skaitymą internete. Dabar atėjo laikas specifinei informacijai verslui ir rašytojams. Tikriausiai esate girdėję, kad SEO straipsniai „miršta“. Iš tiesų to labai norėtų Google, tačiau riba tarp SEO ir normalaus straipsnio yra labai plona. Tiesa, esminių skirtumų yra. Jūsų dėmesiui, infografikas, kuriame reikia daug…
-
Patarimai, kaip rašyti: įžanga
Kilus viešai diskusija socialiniuose tinkluose apie įžangos rašymą, norime pasidalinti savo 15 metų kaupta patirtimi. Įžanga – viena svarbiausių teksto dalių, nuo kurios priklauso, ar tekstas bus skaitomas toliau, ar ne. Dėl to jai reikia skirti daugiau dėmesio. 1. Pavadinimas ir įžanga papildo vienas kitą. Tai labai sena taktika – pavadinime užduodate klausimą, o jį…
-
Patarimai verslui: 15. Turinio strategija
Lietuvoje turinio kūrimu užsiima žurnalistai, ryšių su visuomene agentūros ir patys verslininkai, kurie supranta turinio internete naudą. Žurnalistai yra be galo išrankūs, tad bet koks „pirstelėjimas“ įmonėje jiems paprastai nėra įdomus. Ryšių su Visuomene agentūros darbas – iš kiekvieno tokio „pirstelėjimo“ padaryti didelį reikalą, ir už tai paimti didelius pinigus. Tuo tarpu verslininkai stengiasi išsisukti…
-
Patarimai verslui: 3. Parodykite visiems, kaip atrodo Jūsų biuras
Interneto puslapiuose paprastai būna skyrelis, kuriame galima talpinti naujienas, įvairius straipsnius. Tai nebūtinai turi būti įmonės tinklaraštis. Dažnai kyla klausimų, ką ten publikuoti. Pabandykite improvizuoti ir pateikti naudingą, bei įdomią informaciją, kuri gali pritraukti daugiau lankytojų į Jūsų puslapį, negu pagrindinis puslapis. Patarimas: Nufotografuokite savo biurą su darbuotojais ir sudėkite į straipsnį „Mūsų biuras ir…