Kaip pildyti skyrelį „Įmonės naujienos“

įmonės naujienos
įmonės naujienos
Ši iliustracija padaryta su CoolText.com internetiniu įrankiu.

Dažna įmonė, kurdama savo interneto puslapį, planuoja rašyti įmonės naujienas. Dėl to, sukuriamas skyrelis „Naujienos“. Planai išlieka planais, o šis skyrelis lieka tuščias. Norint jį užpildyti, reikia įdėti nemažai pastangų. Visų pirma – „sugalvoti“ tas naujienas.

Norime pasidalinti būdais, kaip būtų galima tvarkyti šį skyrelį paprasčiau, lengviau ir be didelio streso.

Vienas iš būdų – samdyti profesionalius rašytojus, kurie gali patarti, kokias naujienas rašyti, be to patys parašyti tas naujienas ir jas šiek tiek dar paskleisti. Šis būdas – paprasčiausias. Ką daryti, jei nenorite samdyti, ir naujienas rengti esate nusiteikę patys?

Pirmiausiai, nustatykite naujienų tipus. Tada bus paprasčiau suvokti, kaip ir ką reikia ruošti. Naujienų tipai gali būti keli:

Akcijos. Tai bet kokia naujiena apie vykstančią akciją. Paprasčiausiai aprašykite akciją, pateikite jos taisykles. Nepatingėkite parašyti nuo kada iki kada tęsiasi, kas gali naudotis nuolaida, kokia tos nuolaidos ir paslaugos nauda, ko įmonė siekia darydama nuolaidą. Jei skirsite bent po 1-2 sakinius ką tik paminėtiems momentams, gausite pusės puslapio naujieną apie akciją. Tai padori apimtis. Naujieną galite iliustruoti padarę nedidelę iliustraciją tik iš teksto – AKCIJA 30%. Kaip padaryti tokią iliustraciją. Pasinaudokite CoolText.com puslapio galimybėmis.

Įmonės naujienos. Tai naujienos apie įmonės veiklą. Čia temų gali būti tikrai nemažai. Ar įmonė pradeda dirbti su naujais partneriais? Jei taip, praneškite apie tai, jei partneriai neprieštarauja. Įmonė plečiasi? Parašykite apie tokio išsiplėtimo tikslus, planus, kiek investuota į tokią plėtrą ir t.t. Čia reiktų labai aiškiai nusistatyti, ką galima skelbti, o ko ne. Šioje kategorijoje gali būti publikuojami ir pranešimai spaudai, kuriuos paruošė ir platino profesionalai.

Darbuotojų naujienos. Tai naujienos apie įmonės darbuotojus. Pavyzdžiui, įmonės darbuotojas dalyvavo maratone ir užėmė garbingą 85 vietą. Įmonė nusamdė žinomą rinkodaros specialist, kuris yra dirbęs tokiose kompanijose kaip… – apie tai irgi verta rašyti, nes pranešite apie savo privalumus ne tik konkurentams, bet ir klientams.

Vieši sveikinimai. Tai paprasti ir nuoširdūs pasveikinimai tam tikrų švenčių proga. Labai gražu, kai įmonės vadovybė sveikina darbuotojus, klientus ir visus, kas kažkaip susijęs su įmone viešai. Progos gali būti pačios įvairiausios: profesinė šventė (vadybininkų diena, sekretorių diena, programuotojų diena ir t.t.), Moters diena kovo 8, Velykos, Kalėdos ir Naujieji metai, ir t.t. Tas pats sveikinimas gali būti publikuojamas ir įmonės Facebook puslapyje ir kituose socialiniuose tinkluose.

Paminėjimai žiniasklaidoje. Tai trumpos naujienos su citatomis iš nepriklausomos žiniasklaidos, kurioje buvo paminėta įmonė ar jos darbuotojai. Tokiu būdu klientai bus informuojami apie įmonės viešumo kampanijas. Gali pasirodyti kiek narcizistiška, tačiau tai yra naudinga, nes kuriamas unikalus turinys, be to archyvuojama tam tikra informacija. Pabandykite po pusmečio surasti tą  „Verslo žinių“ straipsnį, kuriame buvo cituojamas įmonės direktorius…

Tai penkios pagrindinės temos, kurios puikiausiai tinka įmonės naujienoms. Rekomenduojama publikuoti bent vieną naujieną per mėnesį. Jei pasveikinsite savo darbuotojus su pagrindinėmis šventėmis, turėsite mažiausiai 4 naujienas. Per metus vykdomos bent 2 akcijos, dar keletas įmonių naujienų, paminėjimas žiniasklaidoje ir jau turime 12 temų. Be didelio vargo ir su šiek tiek pastangų.

Nenorite net stengtis? Tada beliks tik profesionalios naujienų rašymo paslaugos.

Posted on: 2013/01/13