info@rasytojas.lt  |   +370 616 25 660  

Rašytojai

  • Parduodantys tekstai: kaip juos rašyti

    Parduodantys tekstai: kaip juos rašyti

    Klientai dažnai klausia – „ar rašote parduodančius tekstus?“ 9 iš 10 tokių klientų net nesuvokia, kas tai yra ir kaip tai turi atrodyti… Dėl to šio formato tekstai Lietuvoje yra itin komplikuoti parašyti. Pabandysime paprastai ir populiariai paaiškinti, kaip rašomi tie stebuklingi parduodantys tekstai. Stebuklų nebūna – vien tik tekstas neparduoda! Atleiskite už tiesmukumą, tačiau…

  • Paslaugų aprašymai – ar visada reikia nertis iš kailio

    Paslaugų aprašymai – ar visada reikia nertis iš kailio

    Viena iš rimčiausių užduočių komercinių tekstų rašytojui yra paslaugos aprašymas. Ne dėl to, kad jis pats tos paslaugos neteikia ir neišmano visokių niuansų, o dėl to, kad skiriasi kliento įsivaizdavimas, kas šiame tekste turėtų būti. Šis straipsnis skirtas tiek rašytojams, tiek klientams, norintiems apsispręsti, kaip turi būti aprašomos jų paslaugos. Paslaugų aprašymus skaito vienetai Deja,…

  • Patarimai, kaip rašyti: įžanga

    Patarimai, kaip rašyti: įžanga

    Kilus viešai diskusija socialiniuose tinkluose apie įžangos rašymą, norime pasidalinti savo 15 metų kaupta patirtimi. Įžanga – viena svarbiausių teksto dalių, nuo kurios priklauso, ar tekstas bus skaitomas toliau, ar ne. Dėl to jai reikia skirti daugiau dėmesio. 1. Pavadinimas ir įžanga papildo vienas kitą. Tai labai sena taktika – pavadinime užduodate klausimą, o jį…

  • „Apie mus“ tekstas – originalumo paieškos

    „Apie mus“ tekstas – originalumo paieškos

    Rašant tekstus interneto puslapiams, „Apie mus” tekstas dažniausiai atrodo vienas iš paprasčiausių. Juk jame nieko tokio ypatingo nepasakoma – kada įmonė įkurta, kuo užsiima, kokia yra vizija ir misija, svarbiausia – įmonėje dirba tik profesionalai ir patyrę darbuotojai. Ką ši informacija sako skaitytojui, kuris apsilanko šiame puslapyje? Deja, dažniausiai nieko konkretaus, nes tai yra tekstas,…

  • 5 privalomi klausimai Klientui

    Komunikacijos problemos skaudžiai atsiliepia bet kokiam verslui ir paslaugai. Tuo gali įsitikinti bet kuris Klientas, užsisakęs tekstus iš tekstų Rašytojo. Jei iki galo nebus aptarti visi darbų atlikimo momentai ir susitarta dėl principų, nesusipratimai garantuoti. Su kiekvienu nesusipratimu į kovą pakyla ir emocijos, o jau tada viskas gali baigtis neprognozuojamai. Rezultatas dažnai būna tiesiog nekokybiški…

  • Turinio užpildymas, ar normalūs reklaminiai tekstai?

    Turinio užpildymas, ar normalūs reklaminiai tekstai?

    Nereikia būti priekabiu teisininku, kad suprastum, jog netikslus pavadinimas arba paslaugos neišaiškinimas veda prie didelių nesusipratimų dėl kainos ir darbų atlikimo kokybės. Tekstų rašytojai įvairiuose skelbimuose vartoja gana įdomius terminus. Štai pavyzdžiui – „Turinio užpildymas“. Arba „puslapio užpildymas turiniu“. Kyla klausimų – kas tai per paslauga? Logiškai mąstant, paimamas tuščias interneto puslapis ir primetamas straipsnių…