tekstų rašymas
-
Patarimai, kaip rašyti: įžanga
Kilus viešai diskusija socialiniuose tinkluose apie įžangos rašymą, norime pasidalinti savo 15 metų kaupta patirtimi. Įžanga – viena svarbiausių teksto dalių, nuo kurios priklauso, ar tekstas bus skaitomas toliau, ar ne. Dėl to jai reikia skirti daugiau dėmesio. 1. Pavadinimas ir įžanga papildo vienas kitą. Tai labai sena taktika – pavadinime užduodate klausimą, o jį…
-
Patarimai verslui: 11. Dvi įmonės naujienos versijos
Įmonės naujienos rašomos gana retai. Kartą per mėnesį – idealus variantas, net tokiu atveju per metus paruošiama 12 naujienų. Kaip jas išnaudoti maksimaliai? Patarimas. Įmonių naujienas rašykite 2 versijomis: pirmoji – išplėstinė su iliustracijomis, antroji – pranešimas spaudai. Iš karto paklausite, kam to reikia? Priežasčių yra keletas. Įmonių naujienos versijos nėra dvi atskiros naujienos. Tai…
-
Patarimai verslui: 8. Kokios apimties turi būti tekstai interneto puslapyje
Jau davėme ne vieną patarimą, kaip didinti lankytojų skaičių ar geriau išnaudoti savo turimus resursus. Šį kartą – kiek kitokie patarimai. Kiekviena įmonė PRIVALO turėti interneto puslapį, kuriame yra bent trys skirtingi punktai – Apie įmonę, apie veiklą ir paslaugas, kontaktai. Tai minimumas, kurio tikrai nepakanka kokybiškai svetainei. Rekomenduojama gana aiškiai ir konkrečiai aprašyti kiekvieną…
-
Kaip pildyti skyrelį „Įmonės naujienos“
Dažna įmonė, kurdama savo interneto puslapį, planuoja rašyti įmonės naujienas. Dėl to, sukuriamas skyrelis „Naujienos“. Planai išlieka planais, o šis skyrelis lieka tuščias. Norint jį užpildyti, reikia įdėti nemažai pastangų. Visų pirma – „sugalvoti“ tas naujienas. Norime pasidalinti būdais, kaip būtų galima tvarkyti šį skyrelį paprasčiau, lengviau ir be didelio streso. Vienas iš būdų –…
-
Paskaita: Teksto rašymas start-up'ams (verslui)
Turėjome galimybę pasidalinti savo sukaupta patirtimi viešai Tobulėtuvė.lt surengtame paskaitų cikle jauniesiems verslininkams ir šiaip žingeidiems žmonėms. Taigi spalio 10 dieną HUB Vilnius patalpose teko pristatyti susirinkusiai auditorijai keletą esminių dalykų apie interneto tekstus ir jų rašymą. Didžioji dalis auditorijos nebuvo verslininkai, tad teko improvizuoti ir visą medžiagą išdėstyti kitu rakursu. Bet nuo to esmė…