Įmonės naujienos rašomos gana retai. Kartą per mėnesį – idealus variantas, net tokiu atveju per metus paruošiama 12 naujienų. Kaip jas išnaudoti maksimaliai?
Patarimas. Įmonių naujienas rašykite 2 versijomis: pirmoji – išplėstinė su iliustracijomis, antroji – pranešimas spaudai.
Iš karto paklausite, kam to reikia? Priežasčių yra keletas. Įmonių naujienos versijos nėra dvi atskiros naujienos. Tai išplėstinė versija sutraukta, kai kuri informacija praleista. Pranešimas spaudai dar turi turėti informaciją apie įmonę, kurios naujienose dėti paprastai nereikia. Taigi išeina, kad paruošiami du beveik skirtingi tekstai.
Skirtinga auditorija yra svarbu. Puslapyje patalpintą naujieną skaito visi – atsitiktiniai lankytojai, klientai, užsakovai, partneriai. Pranešimą spaudai, išplatintą per žiniasklaidos priemones skaito verslininkai, kurie gal dar nieko nežino apie Jūsų įmonę ir jos veiklą. Taigi pasiekiama platesnė auditorija.
Unikalumas patinka Google. Jei pranešime spaudai įdedate nuorodą į Jūsų pagrindinį puslapį arba platesnę naujieną, automatiškai gaunate kokybišką nuorodą iš originalaus ir labai susijusio turinio. Tai padeda paieškai. Per metus gaunate mažiausiai 12 tokių nuorodų. Be to, tiek pranešimas spaudai, tiek išplėstinė naujiena yra randamos per paiešką. Gali būti, kad šalia viena kitos. Taip kuriamas informacinis laukas, kuris sudaro galimybes pirmąjį paieškos puslapį užpildyti informacija apie Jūsų įmonę iš skirtingų šaltinių.
Ar toks dvigubas darbas kainuoja daugiau? Taip, jis kainuoja daugiau, tačiau ne tiek pat, kas du pranešimai spaudai. Kainas galima derinti, tad už du skirtingus tekstus visada galite išleisti mažiau, negu kai juos užsakytumėte atskirai.
Parašykite komentarą