Jau davėme ne vieną patarimą, kaip didinti lankytojų skaičių ar geriau išnaudoti savo turimus resursus. Šį kartą – kiek kitokie patarimai.

Kiekviena įmonė PRIVALO turėti interneto puslapį, kuriame yra bent trys skirtingi punktai – Apie įmonę, apie veiklą ir paslaugas, kontaktai. Tai minimumas, kurio tikrai nepakanka kokybiškai svetainei. Rekomenduojama gana aiškiai ir konkrečiai aprašyti kiekvieną paslaugą atskiruose puslapiuose. Taip bus naudingiau ir vartotojui, ir Paieškai, nes jos robotai aiškiai žinos, apie ką kiekvienas aprašymas yra.

Patarimas: Interneto puslapio tekstus rašykite 200-300 žodžių apimties.

Kodėl 200-300 žodžių? Yra keletas priežasčių, kurias norėtume išvardinti:

  • Tokio ilgio tekstą galima perskaityti per 30-60 sekundžių. 1 minutė yra toks laiko tarpas, kurį gali skirti net ir labai skubantys žmonės.
  • Tokio ilgio tekstas yra gana išsamus ir gana konkretus – nereikalingoms liaupsėms ir pagyroms paprasčiausiai nebelieka pakankamai vietos.
  • Atsispausdinus, toks tekstas telpa 1 lape.
  • Tokio kiekio pakanka protingam pagrindinių raktinių žodžių išdėstymui. Tik nuo rašytojo profesionalumo priklauso, ar raktažodžiai rėš akį skaitytojui, ar liks natūralūs ir nepastebimi.

Tekste turėtų būti tam tikras formatavimas – esminės frazės pajuodinamos, naudojami sąrašai, lentelės, nuorodos, iliustracijos. Taip informacija įvertinama greičiau ir nusprendžiama, ar tai yra tikrai tai, kouo lankytojas domisi. Taip skaitymo laikas dar sutrumpinamas.

Tiems, kas neįsivaizduoja, kokios apimties tekstas yra 200-300 žodžių, duosime palyginimą. Tai pusė Word puslapio 11 šrifto dydžiu. Beje, šis straipsnis yra 240 žodžių ilgio. Ar pavargote jį skaityti? Jei ne, tokios pačios apimties rašykite ir savo tekstus. Tai negalioja straipsniams, instrukcijoms, pardavimų tekstams ir kitiems, reikalaujantiems daugiau teksto.