patarimai verslui
-
Parduodantys tekstai: kaip juos rašyti
Klientai dažnai klausia – „ar rašote parduodančius tekstus?“ 9 iš 10 tokių klientų net nesuvokia, kas tai yra ir kaip tai turi atrodyti… Dėl to šio formato tekstai Lietuvoje yra itin komplikuoti parašyti. Pabandysime paprastai ir populiariai paaiškinti, kaip rašomi tie stebuklingi parduodantys tekstai. Stebuklų nebūna – vien tik tekstas neparduoda! Atleiskite už tiesmukumą, tačiau…
-
Kuo skiriasi SEO straipsnis nuo SEO teksto, nuo teksto puslapiui
Mieli klientai ir interesantai (kurie tik domitės, kas gali parašyti vienus ar kitus tekstus), šis straipsnis yra skirtas Jums. Pastaruoju metu tenka įsivelti į ilgas diskusijas ir bandymus paaiškinti, kas yra SEO tekstas, SEO straipsnis ir reklaminis tekstas puslapiui. Tai trys skirtingi žanrai, todėl labai sunku kartais atspėti, kas iš tikrųjų Jums yra reikalinga. Tikiuosi,…
-
Kaip rašyti šiuolaikišką SEO straipsnį?
Pastaruoju metu ne vienas užsakovas klausia patarimo, kaip reiktų rašyti SEO straipsnius, kad jie atitiktų Google reikalavimus ir būtų naudingi, o ne žalingi? Geras SEO straipsnis yra tik pusė darbo, nes kita pusė – kur jis bus patalpintas. Šiandien norime pateikti KONKREČIUS patarimus, kuriuos iš karto galite perduoti savo tekstų rašytojams ir prigrasinti maru ir…
-
Kaip gauti 40 NEMOKAMŲ nuorodų
Nors SEO paslaugų neteikiame, bet pasidalinti savo sukaupta patirtimi tikrai galime. Susidėliojome keletą puslapių sąrašą, kuriame nuorodas galima gauti visiškai nemokamai, jos yra geros ir Google jas mato bei vertina teigiamai. Kai kurie iš šių puslapių yra nuorodų katalogai, kiti – straipsnių katalogai, tačiau turėdami šį sąrašą po ranka tikrai galėsite pradėti daryti išorinį SEO….
-
Ko skaitytojai pasigenda „Kontaktų“ skiltyje?
Užsakydami tekstus interneto puslapiams mūsų klientai beveik niekada neskaičiuoja skyrelio „Kontaktai“. Šis skyrius yra vienas iš svarbiausių visame puslapyje, bet kartu vienas iš skurdžiausių. Tekstų rašytojams čia darbo gal ir ne daug, tačiau yra keletas dalykų, ko skaitytojas nuolatos pasigenda „Kontaktų“ skiltyje. Lankytojus nervina užklausų formos, tačiau čia jau yra daugiau įpročio reikalas ir dizaino…
-
Paslaugų aprašymai – ar visada reikia nertis iš kailio
Viena iš rimčiausių užduočių komercinių tekstų rašytojui yra paslaugos aprašymas. Ne dėl to, kad jis pats tos paslaugos neteikia ir neišmano visokių niuansų, o dėl to, kad skiriasi kliento įsivaizdavimas, kas šiame tekste turėtų būti. Šis straipsnis skirtas tiek rašytojams, tiek klientams, norintiems apsispręsti, kaip turi būti aprašomos jų paslaugos. Paslaugų aprašymus skaito vienetai Deja,…
-
Kaip rašyti tekstus interneto puslapiui
Šį straipsnį skiriame raštingiems žmonėms, kurie patys rašo tekstus. Tokių yra tikrai nemažai, tad tikimės, kad jis bus naudingas ir įdomus. Tie, kurie patys teksto nerašo, taip pat gali jį paskaityti ir sužinoti, ko reikalauti iš samdomų rašytojų. Taigi, kaip rašyti tekstus interneto puslapiui, kad būtų ir klientas patenkintas, ir skaitytojas neliktų nuošalyje? Kam skirtas…
-
Kaip save pristatyti internete – tekstas yra DIEVAS!
Savo paslaugas reklamuoju jau seniai. Pasiekiau neblogų rezultatų – paieškoje su tam tikrais raktiniais žodžiais esu pirmame puslapyje, o kai kur ir pirmose pozicijose. SEO paslaugų neužsisakinėjau, o viską pasiekiau vadovaudamasis „atvirumo politika“. Kiti tai vadina tiesiog reklama, aš – turinio rinkodara. Bet šiandien ne apie tai. Turinio rinkodara dažniausiai įsivaizduojama, kaip reklaminiai tekstai… Interneto…
-
Patarimai, kaip rašyti: įžanga
Kilus viešai diskusija socialiniuose tinkluose apie įžangos rašymą, norime pasidalinti savo 15 metų kaupta patirtimi. Įžanga – viena svarbiausių teksto dalių, nuo kurios priklauso, ar tekstas bus skaitomas toliau, ar ne. Dėl to jai reikia skirti daugiau dėmesio. 1. Pavadinimas ir įžanga papildo vienas kitą. Tai labai sena taktika – pavadinime užduodate klausimą, o jį…