pardavimų tekstai
-
Parduodantys tekstai: kaip juos rašyti
Klientai dažnai klausia – „ar rašote parduodančius tekstus?“ 9 iš 10 tokių klientų net nesuvokia, kas tai yra ir kaip tai turi atrodyti… Dėl to šio formato tekstai Lietuvoje yra itin komplikuoti parašyti. Pabandysime paprastai ir populiariai paaiškinti, kaip rašomi tie stebuklingi parduodantys tekstai. Stebuklų nebūna – vien tik tekstas neparduoda! Atleiskite už tiesmukumą, tačiau…
-
Paslaugų aprašymai – ar visada reikia nertis iš kailio
Viena iš rimčiausių užduočių komercinių tekstų rašytojui yra paslaugos aprašymas. Ne dėl to, kad jis pats tos paslaugos neteikia ir neišmano visokių niuansų, o dėl to, kad skiriasi kliento įsivaizdavimas, kas šiame tekste turėtų būti. Šis straipsnis skirtas tiek rašytojams, tiek klientams, norintiems apsispręsti, kaip turi būti aprašomos jų paslaugos. Paslaugų aprašymus skaito vienetai Deja,…
-
Kaip rašyti tekstus interneto puslapiui
Šį straipsnį skiriame raštingiems žmonėms, kurie patys rašo tekstus. Tokių yra tikrai nemažai, tad tikimės, kad jis bus naudingas ir įdomus. Tie, kurie patys teksto nerašo, taip pat gali jį paskaityti ir sužinoti, ko reikalauti iš samdomų rašytojų. Taigi, kaip rašyti tekstus interneto puslapiui, kad būtų ir klientas patenkintas, ir skaitytojas neliktų nuošalyje? Kam skirtas…
-
Patarimai verslui: 8. Kokios apimties turi būti tekstai interneto puslapyje
Jau davėme ne vieną patarimą, kaip didinti lankytojų skaičių ar geriau išnaudoti savo turimus resursus. Šį kartą – kiek kitokie patarimai. Kiekviena įmonė PRIVALO turėti interneto puslapį, kuriame yra bent trys skirtingi punktai – Apie įmonę, apie veiklą ir paslaugas, kontaktai. Tai minimumas, kurio tikrai nepakanka kokybiškai svetainei. Rekomenduojama gana aiškiai ir konkrečiai aprašyti kiekvieną…
-
Tekstai įmonės interneto puslapiui – kokie jie?
Užduosiu klausimą, į kurį atsakant reikės gerai pagalvoti. Kaip Jūsų įmonės interneto puslapis įtakoja paslaugų pardavimus? Atsakymų variantai: a) Niekaip neįtakoja; b) Kažkiek paklausimų gauname, tad įtakoja šiek tiek; c) Didžioji dalis klientų ateina iš mūsų puslapio; d) O ar jis turi įtakoti pardavimams?.. Jei pasirinkote atsakymą C, negaiškite laiko, ir geriau savo puslapį pareklamuokite…
-
Paskaita: Teksto rašymas start-up'ams (verslui)
Turėjome galimybę pasidalinti savo sukaupta patirtimi viešai Tobulėtuvė.lt surengtame paskaitų cikle jauniesiems verslininkams ir šiaip žingeidiems žmonėms. Taigi spalio 10 dieną HUB Vilnius patalpose teko pristatyti susirinkusiai auditorijai keletą esminių dalykų apie interneto tekstus ir jų rašymą. Didžioji dalis auditorijos nebuvo verslininkai, tad teko improvizuoti ir visą medžiagą išdėstyti kitu rakursu. Bet nuo to esmė…