Vis daugiau įmonių rūpinasi savo kuriamo turinio strategija, tačiau ši sritis vis tiek išlieka dar labai nauja. Lietuvos rinkoje dar nėra labai aišku, kas rūpinasi turinio strategija – įmonės darbuotojai, Ryšių su Visuomene agentūra, straipsnių rašytojai ar SEO konsultantai. Visoms minėtoms grupėms turinio strategija yra savotiškai svarbi, todėl norėtume sužinoti daugiau, kaip Lietuvoje suprantamas terminas „turinio strategija“.
Norime paklausti Jūsų, mielas lankytojau, ką manote apie turinio strategiją verslui. Prašome sudalyvauti šioje apklausoje. Jūsų nuomonė mums labai vertinga.
Apklausa apie turinio strategiją įmonėms
[poll id=”2″]
Apie turinio strategiją jau rašėme viename iš savo patarimų. Taip pat norėtume priminti, kad angliškas terminas content marketing strategy yra tikslus šio reiškinio pavadinimas. Lietuvoje šis reiškinys vyksta daugiau su RsV agentūromis, tačiau jos yra atsakingos už turinio kūrimą ir publikavimą, bet ne jo rinkodarą ir randamumą, todėl čia dar įtraukiamos ir SEO agentūros bei socialinių tinklų rinkodaros agentūros. Keista, tačiau savi darbuotojai į turinio strategiją dažniausiai nėra įtraukiami, virusinio turinio kampanijų yra labai mažai. Dėl šių priežasčių esame linkę manyti, kad ši itin reikalinga paslauga yra dar vystymosi stadijoje.
Kas dieną dirbdami su turinio strategija pabandysime kuo daugiau ją populiarinti ir šviesti Lietuvos verslo visuomenę, aiškinti, kam ji yra reikalinga ir kuo naudinga. Pradžia jau padaryta, tik esamus resursus reikia susisteminti ir pagrįsti Lietuvos aktualijomis ir pavyzdžiais.
Parašykite komentarą