Žurnalas
-
Ko skaitytojai pasigenda „Kontaktų“ skiltyje?
Užsakydami tekstus interneto puslapiams mūsų klientai beveik niekada neskaičiuoja skyrelio „Kontaktai“. Šis skyrius yra vienas iš svarbiausių visame puslapyje, bet kartu vienas iš skurdžiausių. Tekstų rašytojams čia darbo gal ir ne daug, tačiau yra keletas dalykų, ko skaitytojas nuolatos pasigenda „Kontaktų“ skiltyje. Lankytojus nervina užklausų formos, tačiau čia jau yra daugiau įpročio reikalas ir dizaino…
-
Infografikas: esminiai teksto formatavimo būdai
Rašytojai žino, kad gražiai formatuotas tekstas yra nenuobodus, net jei ir yra ilgas. Deja, ne visi užsakovai tai žino. Be to daug kam neaiškus terminas „teksto formatavimas”. Pabandysime priminti esminius teksto formatavimo būdus mūsų neseniai sukurtame infografike (jau esame sukūrę infografiką apie skaitymą internete, o taip pat ir infografiką apie SEO ir normalius straipsnius). Šis…
-
Infografikas: kuo skiriasi SEO ir normalūs straipsniai
Kaip žadėjome, toliau pristatome savo sukurtus infografikus. Jau pristatėme infografiką apie tekstų skaitymą internete. Dabar atėjo laikas specifinei informacijai verslui ir rašytojams. Tikriausiai esate girdėję, kad SEO straipsniai „miršta“. Iš tiesų to labai norėtų Google, tačiau riba tarp SEO ir normalaus straipsnio yra labai plona. Tiesa, esminių skirtumų yra. Jūsų dėmesiui, infografikas, kuriame reikia daug…
-
Infografikas: kaip skaitomas tekstas internete
Kažkada pažadėjome, kad sukursime infografiką. Užbėgame įvykiams už akių. Sukūrėme jų net keletą ir su malonumu paskelbsime. Infografikas buvo sukurtas naudojantis Infogr.am nemokamu įrankiu, todėl jo kokybė neprilygsta profesionalaus dizainerio sukurtiems infografikams. Pasidalinkite juo su draugais ir kolegomis socialiniuose tinkluose. Lietuviškų infografikų nėra daug, todėl tikimės, kad jis sulauks atitinkamo dėmesio. Skaitymas internete 5 faktai…
-
Paslaugų aprašymai – ar visada reikia nertis iš kailio
Viena iš rimčiausių užduočių komercinių tekstų rašytojui yra paslaugos aprašymas. Ne dėl to, kad jis pats tos paslaugos neteikia ir neišmano visokių niuansų, o dėl to, kad skiriasi kliento įsivaizdavimas, kas šiame tekste turėtų būti. Šis straipsnis skirtas tiek rašytojams, tiek klientams, norintiems apsispręsti, kaip turi būti aprašomos jų paslaugos. Paslaugų aprašymus skaito vienetai Deja,…
-
Kaip rašyti tekstus interneto puslapiui
Šį straipsnį skiriame raštingiems žmonėms, kurie patys rašo tekstus. Tokių yra tikrai nemažai, tad tikimės, kad jis bus naudingas ir įdomus. Tie, kurie patys teksto nerašo, taip pat gali jį paskaityti ir sužinoti, ko reikalauti iš samdomų rašytojų. Taigi, kaip rašyti tekstus interneto puslapiui, kad būtų ir klientas patenkintas, ir skaitytojas neliktų nuošalyje? Kam skirtas…
-
Kaip save pristatyti internete – tekstas yra DIEVAS!
Savo paslaugas reklamuoju jau seniai. Pasiekiau neblogų rezultatų – paieškoje su tam tikrais raktiniais žodžiais esu pirmame puslapyje, o kai kur ir pirmose pozicijose. SEO paslaugų neužsisakinėjau, o viską pasiekiau vadovaudamasis „atvirumo politika“. Kiti tai vadina tiesiog reklama, aš – turinio rinkodara. Bet šiandien ne apie tai. Turinio rinkodara dažniausiai įsivaizduojama, kaip reklaminiai tekstai… Interneto…
-
Patarimai, kaip rašyti: įžanga
Kilus viešai diskusija socialiniuose tinkluose apie įžangos rašymą, norime pasidalinti savo 15 metų kaupta patirtimi. Įžanga – viena svarbiausių teksto dalių, nuo kurios priklauso, ar tekstas bus skaitomas toliau, ar ne. Dėl to jai reikia skirti daugiau dėmesio. 1. Pavadinimas ir įžanga papildo vienas kitą. Tai labai sena taktika – pavadinime užduodate klausimą, o jį…
-
Koks turi būti įmonės turinys
Kai prisistatome, kaip turinio internete kūrėjai, kyla klausimų lavina – „kas tas internetinis turinys?“, „Ką įmonė gali iš viso rašyti?“, „Kam to reikia?“ ir t.t. Norime padėti visiems susigaudyti ir atsakome į keletą svarbių klausimų. Kam įmonei reikalingas turinys iš viso? Atsakymas labai paprastas – UŽDIRBTI PINIGŲ!!! Kaip turinys uždirba pinigus? Čia jau kitas klausimas….
-
5 dalykai, kuriuos padarys Rasytojas.lt 2014 metais
Pasižadėti kažką daryti viešai yra didesnė motyvacija tai iš tikrųjų padaryti. Aišku, viskas priklauso nuo valios ir vidinio nusiteikimo, tačiau viešas pasakymas visada sukelia daugiau pasitikėjimo savimi. Taigi norėtume pasižadėti tam tikrus dalykus patraukti į šoną… Arba priešingai, iškelti, kaip prioritetą. Kas tie mes? Tai rašytojų agentūra „Rašytojas“. Rašome verslo vardu, tad nekalbėsime apie jokias…