info@rasytojas.lt  |   +370 616 25 660  

Žurnalas

  • Turinio rinkodara Lietuvoje: 3 konkretūs pavyzdžiai

    Turinio rinkodara Lietuvoje: 3 konkretūs pavyzdžiai

    Dažnai kalbame apie turinio rinkodarą, tačiau visos kalbos būna gana abstrakčios: „reikia „kietos“ turinio strategijos“, „turinio rinkodara skatina pardavimus“, „turinys turi sėkmingai parduoti“ ir t.t. Kol kas dar nesame kalbėję apie konkrečius pavyzdžius, kuriuos galima būtų paanalizuoti, iš jų pasimokyti. Šiandien norėtume ištaisyti šią situaciją ir trumpai pristatyti 3 skirtingas turinio rinkodaros kampanijas iš Lietuvos….

  • Parduodantys tekstai: kaip juos rašyti

    Parduodantys tekstai: kaip juos rašyti

    Klientai dažnai klausia – „ar rašote parduodančius tekstus?“ 9 iš 10 tokių klientų net nesuvokia, kas tai yra ir kaip tai turi atrodyti… Dėl to šio formato tekstai Lietuvoje yra itin komplikuoti parašyti. Pabandysime paprastai ir populiariai paaiškinti, kaip rašomi tie stebuklingi parduodantys tekstai. Stebuklų nebūna – vien tik tekstas neparduoda! Atleiskite už tiesmukumą, tačiau…

  • Kodėl nevertėtų aklai pasitikėti MOZ.com DA ir PA rodikliais

    Kodėl nevertėtų aklai pasitikėti MOZ.com DA ir PA rodikliais

    PR era sėkmingai baigėsi. Netrukus jis niekam nebesimaišys po akimis ir neis mulkinti klientų pasakomis apie stebuklingos vertės atgalines nuorodas iš PR 7 puslapių. Kai vienas rodiklis, šokdinęs visą rinką išnyko, iš karto kyla jau ir kitas. Tai MOZ.com sugalvotas Domain Authority (DA) ir Page Authority (PA). Bet ar jis toks patikimas? Šį rodiklį stebime…

  • Kuo skiriasi SEO straipsnis nuo SEO teksto, nuo teksto puslapiui

    Kuo skiriasi SEO straipsnis nuo SEO teksto, nuo teksto puslapiui

    Mieli klientai ir interesantai (kurie tik domitės, kas gali parašyti vienus ar kitus tekstus), šis straipsnis yra skirtas Jums. Pastaruoju metu tenka įsivelti į ilgas diskusijas ir bandymus paaiškinti, kas yra SEO tekstas, SEO straipsnis ir reklaminis tekstas puslapiui. Tai trys skirtingi žanrai, todėl labai sunku kartais atspėti, kas iš tikrųjų Jums yra reikalinga. Tikiuosi,…

  • Komiksų kūrimas – turinio strategijos dalis

    Komiksų kūrimas – turinio strategijos dalis

    Dažnai kalbame apie turinio strategiją, bet dažniausiai turime omenyje straipsnius ir kitus tekstus. Iš tiesų, tekstai gali būti mažuma, nes vaizdo klipai ir nuotraukos ar iliustracijos pasako kur kas daugiau. Šiandien padarėme eksperimentą. Per 2 valandas (su nedidelėmis pertraukėlėmis) sukūrėme komiksą. Užtruktume ir trumpiau, tačiau naudojomės įrankiu Pixton.com pirmą kartą, tad užtruko šiek tiek laiko,…

  • Apklausa apie verslininkų požiūrį į savo tinklalapio tekstus

    Apklausa apie verslininkų požiūrį į savo tinklalapio tekstus

    Norėtume pakviesti visus verslininkus atrasti laivas 2 minutes ir 45 sekundes savo brangaus laiko ir užpildyti mūsų inicijuojamą apklausą – Tekstai verslo įmonių interneto puslapiuose. Apklausa neilga – vos 12 klausimų apie tai, kas jūsų įmonėje užsiima tekstais interneto svetainei, kokie jie yra reikalingi, kaip priimami sprendimai dėl jų kokybės ir pan. Šios apklausos tikslas…

  • Kaip rašyti šiuolaikišką SEO straipsnį?

    Kaip rašyti šiuolaikišką SEO straipsnį?

    Pastaruoju metu ne vienas užsakovas klausia patarimo, kaip reiktų rašyti SEO straipsnius, kad jie atitiktų Google reikalavimus ir būtų naudingi, o ne žalingi? Geras SEO straipsnis yra tik pusė darbo, nes kita pusė – kur jis bus patalpintas. Šiandien norime pateikti KONKREČIUS patarimus, kuriuos iš karto galite perduoti savo tekstų rašytojams ir prigrasinti maru ir…

  • Kaip gauti 40 NEMOKAMŲ nuorodų

    Kaip gauti 40 NEMOKAMŲ nuorodų

    Nors SEO paslaugų neteikiame, bet pasidalinti savo sukaupta patirtimi tikrai galime. Susidėliojome keletą puslapių sąrašą, kuriame nuorodas galima gauti visiškai nemokamai, jos yra geros ir Google jas mato bei vertina teigiamai. Kai kurie iš šių puslapių yra nuorodų katalogai, kiti – straipsnių katalogai, tačiau turėdami šį sąrašą po ranka tikrai galėsite pradėti daryti išorinį SEO….

  • Ko skaitytojai pasigenda „Kontaktų“ skiltyje?

    Ko skaitytojai pasigenda „Kontaktų“ skiltyje?

    Užsakydami tekstus interneto puslapiams mūsų klientai beveik niekada neskaičiuoja skyrelio „Kontaktai“. Šis skyrius yra vienas iš svarbiausių visame puslapyje, bet kartu vienas iš skurdžiausių. Tekstų rašytojams čia darbo gal ir ne daug, tačiau yra keletas dalykų, ko skaitytojas nuolatos pasigenda „Kontaktų“ skiltyje. Lankytojus nervina užklausų formos, tačiau čia jau yra daugiau įpročio reikalas ir dizaino…

  • Infografikas: esminiai teksto formatavimo būdai

    Infografikas: esminiai teksto formatavimo būdai

    Rašytojai žino, kad gražiai formatuotas tekstas yra nenuobodus, net jei ir yra ilgas. Deja, ne visi užsakovai tai žino. Be to daug kam neaiškus terminas „teksto formatavimas”. Pabandysime priminti esminius teksto formatavimo būdus mūsų neseniai sukurtame infografike (jau esame sukūrę infografiką apie skaitymą internete, o taip pat ir infografiką apie SEO ir normalius straipsnius). Šis…