Lietuvoje šis tinklas vis dar nėra labai populiarus, tačiau užsienyje jis laikomas net trečiu pagal dydį socialiniu tinklu (pirmas – Facebook, antras – Twitter). Šio socialinio tinklo unikalumas yra tas, kad jame informacija pateikiama iliustracijomis arba video klipais ir sugrupuojama pagal tam tikrą interesą. Tai Pinterstest.com.
Patarimas: susikurkite savo interesą ir pasidalinkite keletu naudingų straipsnių su iliustracijomis.
Susikurkite interesą pagal savo verslą. Pavyzdžiui, taisote batus. Taigi, viskas, ką ten publikuosite bus susiję su batais. Jei norite, kad jus laikytų batų taisymo ekspertu Lietuvoje, susikurkite interesą arba vadinamąjį „board“ (lentą) pavadintą „Batų taisymas“. Susiraskite keletą naudingų video, straipsnių, iliustracijų, infografikų ir publikuokite į šią lentą. Nepamirškite ją pristatyti. Naudokite raktinius žodžius „batai“, „batų taisymas“ ir t.t. Nepamirškite pasitvirtinti savo interneto puslapio.
Pinterest paskyra gali būti susieta ir su jūsų verslu, taigi, niekas nesupras, kad čia viską renka Jonas ar Kristina, nes viskas bus daroma UAB „Jūsų įmonė“ vardu.
Prie šio reikalo užtruksite kokią valandą. Paskui kartą per mėnesį reiktų užsukti ir pridėti po naują įrašą. Tai nieko nekainuoja. Nauda gana didelė – Pinterest lenta „batų taisymas“ bus randamas šalia kitų batų taisyklų. Jūsų prekės ženklas bus matomas tam tikrai grupei žmonių, kurie Pinterest naudojasi gana dažnai. Parodysite savo rinkos suvokimą ir pristatysite save, kaip ekspertus. Tai labai svarbu verslui. Kadangi triūso rezultatai nėra momentiniai, jų gali tekti palaukti ir pusmetį ir daugiau. Tai dar vienas įrankis ilgalaikei rinkodaros strategijai įgyvendinti.
Pabandykite. Sugaišite labai nedaug laiko.
Beje, šis socialinis tinka prekybininkams, kurie prekiauja originalia produkcija – rūbais, papuošalais, aksesuarais. Jei dirbama su užsieniu, tai ypač geras būdas parduoti savo produkciją užsieniečiams.
Parašykite komentarą