info@rasytojas.lt  |   +370 616 25 660  

Patarimai verslui: 19. Apklausa jūsų puslapyje

Ar norėtumėte sužinoti, ką apie jus mano jūsų puslapio lankytojai? Tikriausiai norite. Tai paklauskite jų.

Patarimas: Puslapyje įdėkite apklausą su tiksliniais klausimais ir sužinokite lankytojų nuomonę.

Apklausos nėra brangu, nes interneto platybėse yra daugybė nemokamų įrankių, kurie laidžia jums susikurti apklausą per keletą vienučių. Vienas jų yra easypolls.net. Štai kokią apklausą susikūrėme:

panel management


Į tam tikrą interneto svetainės vietą įdėjus apklausą (pageidautina, kad ji matytųsi ir namų puslapyje) galite tikėtis lankytojų aktyvumo, tačiau juos reikia ir paraginti. Tiesiog paprašykite atsakyti į klausimą ir viskas. Aišku, apklausos gali tapti ir puikia rinkodaros priemone, tačiau čia jau reikia surinkti el. pašto adresus, tad prireiks papildomo laukelio, o su nemokamais įrankiais tai vargu ar pavyks padaryti. Bet kuriuo atveju, pažadėje dalyvavusiems apklausoje padovanoti kokį prizą ar nuolaidą, turėsite į šią akciją investuoti daugiau laiko.

Kiek laiko turi kabėti apklausa? Nusistatykite balsų skaičių, kada manysite, jog gavote tai, ko norite. Pavyzdžiui, 100 balsų. Tokiu būdu aiškiai procentais matysite, kaip pasiskirstė jūsų lankytojų nuomonės.

Kompleksinės apklausos yra naudojamos ir rinkodaros tikslams. Pavyzdžiui, apklausas vykdykite nuolatos, bet kartais klauskite ir pardavimus skatinančių dalykų, pavyzdžiui, jei parduodate kažką, galite paklausti „kodėl Prekė X jums yra reikalinga?“ Ir pateikiate kelis atsakymo variantus. Taip suprasite motyvaciją pirkti ir galėsite išbandyti tam tikrus naujus rinkodaros kanalus. Per keletą mėnesių galima paklausti 3-5 skirtingus klausimus apie tą pačią prekę, ar paslaugą, tad susidarysite kur kas įvairiapusiškesnį vaizdą.

Apklausos yra puikus būdas prisikviesti lankytojus į savo svetainę. Paskelbkite apie ją Facebooke ar LinkedIN socialiniame tinkle ir lankytojų sulauksite papildomai. Be to tai yra viena iš turinio strategijos dalių – tiek turinio kūrimo prasme, tiek rinkos analizės įrankis, kuris padės nustatyti, ko lankytojai iš jūsų tikisi.

Pabandykite, tai visai nesudėtinga ir nieko nekainuoja.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *